Inlägg från: Rååsa Smurfen |Visa alla inlägg
  • Rååsa Smurfen

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Fantastiska Skatt skrev 2008-06-03 22:59:38 följande:
    belladona --- vart hittar du 50% på kavat hos ellos? *måste va blind ikväll* Men Liiiina har du inte köpt den än?? *bums iväg å beställ* Underbar ju!!
    kod 175872 gäller på alla skor o kläder  sök på baby skor  lägg in koden i kassan
  • Rååsa Smurfen
    Buttelina skrev 2008-06-03 23:01:27 följande:
    det är väl 40%?? koden finns längre bak i tråden
    nja det fanns 50 okså märkte jag senare
  • Rååsa Smurfen
    gosmamman skrev 2008-06-04 13:20:06 följande:
    Kikar in en kortis bara o sgäger hej.La in några bilder i BG, nå får gärna kommentera den sista bilden (och de andra också såklart).Belladona-Vad fin tara var i sin rödvita ESL klänning, passar henne perfekt som är en liten smalfis massa andra söta o fina barn o kläder i BT också såklart. Jag är så avis på er som shoppat småfolk.
    Tack så mycket,  den var som gjord för henne Glad har varit inne o shoppat inne i stan till mig själv i dag ,bara en kjol till Tara  från exit .
    Fick den fina molo klänningen i dag från rackamaja ,snabb leverans då jag köpte den i går +  jag fick en fin svart idat  strandpåse
    Skrattande
  • Rååsa Smurfen
    lollypop skrev 2008-06-04 14:35:18 följande:
    Hehehe... Shoppade också till MIG SJÄLV igår Hittade hela 11 plagg, i en och samma affär Vet inte när detta hände senast
    visst är det kul att shoppa till sig själv  ,det jobbiga är att nu blir det ju ännu mer shopping 
  • Rååsa Smurfen
    loveliva skrev 2008-06-04 15:55:06 följande:
    Hej!!!Äntligen fick jag komma in på fl, är måttligt arg på fl just nu Men nu är jag ju här Och jag har blivit kär i katvigs oranga/vanilj ränder!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Men har redan glömtm vilken sötnos som hade det på sig i bt VART kan jag få tag i dessa underbara ränder?????? Emmsan- Sööööta Melker i fiiiina katvig
    det var gosmamman Glad
  • Rååsa Smurfen

råkade shoppa lite molo på 1klass  poitry klönningen o några rosa prickar ,tror jag har allt med poitry nu   linne ,tröja knickers ,byxa o nu klänningen

• Rååsa Smurfen
    jompa skrev 2008-06-05 11:10:55 följande:
    Precis varit och kollat på skor till M, jisses så små fötter. Men stl 18 kan gå, men de enda som finns då är Kavat och vet inte om jag vill lägga 500 på ett par skor hon knappt kommer använda.Idag ska det annars shoppas kläder tänkte jag. VV och Småfolk står på listan.
    kolla på ellos 50% rabatt på kvat skor (alla skor)
  • Rååsa Smurfen
    belladona skrev 2008-06-05 11:14:35 följande:
    kolla på ellos 50% rabatt på kvat skor (alla skor)
    kavat ska det ju stå såklartGlad
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10