• Nika

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

ngn som vet hur småfolks vuxenkläder är i storlek?
    Är såå sugen på apor tröjan till mig själv! Den finns upp till 44, tror ni att det motsvarar L?

• Nika

Fantastiska Skatt skrev 2008-06-05 10:26:12 följande:

ingen aning tyvärr, men 44 borde motsvara L om de nu är normalstora i stl.Hoppas ngn annan vet
    tack ändå! har för mig att ngn här köpte den till sig själv så jag hoppas på svar vilken storlek hon tog...
  • Nika
    CamillaJ skrev 2008-06-08 21:39:12 följande:
    Tur jag skrev det då Haha!!Ingen som vet.. måste ha tag i några innan vi åker nästa måndag! Är ju så varmt på sanden när de ska gå fram å tillbaka hela tiden
    sunblock säljer några som verkar bra också...
    www.sunblock.se/indexshop.cfm
  • Nika
    jojoa75 skrev 2008-06-08 22:18:48 följande:
    VÄLDIGT hetsigt!!!Då får dom ju skaffa kortbetalning om de vill ha in pengarna så fort samt bevis på överföringen inom EN dag.. jisses...
    måste ta och prata med ägaren imorgon om de konstiga betalreglerna...hon är supertervlig och bra annars så det verkar lite konstigt...skulle ändå smita in på lunchen och shoppa lite Molo...synd bara jag köpte poetry klänningen där till dottern för 2 veckor sedan...lite rabatt hade ju inte varit fel! ...mer småfolk till mig hade det blivit då!

Har bestält tröjan med apor till mig själv och har nu siktat in mig på orange äppelklänning, men ska nog vänta på att jag provat tröjan så att jag vet vilken storlek jag har...
  • Nika

Ni smittar!
    Barnen har bara haft en småfolks tröja innan (grön med hundar) nu har vi ett helt gäng!

tom en apa till mig
    vart ska detta sluta ?!

• Nika
    jojoa75 skrev 2008-06-09 16:10:35 följande:
    Äntligen klar! Nu är orken slut tyvärr.. Nika: dyrt att hänga här! Men jag ääälskar småfolk jag med! O Danafae, Katvig, idat, molo, kikkid mm mm mm
    som sagt det har smittat av sig det med...Ella fick sin första Moloklänning (poetry)+ prickiga tajts, men favoriten var ändå kanintunnikan...hon undrar när det blr kallt så att hon kan ha den! Men småfolk är finast! Faktiskt liite finare än Meandi

Katvig har jag inte vågat mig på ännu, vill se storlekarna in real life...men har gluttat på din fina Danafae klänning...såg att de hade en rosa/blå/vit randig som verkade fin...men den var bredrandig så då får jag gå ner några kilo till först...
  • Nika

Någon mer som har köpt tshirten med flodhästar?

luckylittleme.se/product.asp&sub=4&page=1

Vi hat fått hem den och slagsmål utbröt...jättesöt!

Men inte tycker jag att flodhästarna är röda...snarare cerise rosa...har ngn annan det så på sin tröja?

• Nika

Idag fick jag hem småfolks apor-tröja till mig själv från ajabaja...
    chansade lite på storleken och tog en 44 till mig och den är sååå snygg på!
    Ska ha den på vår tjejmiddag ikväll! Nu bara MÅSTE jag handla en klänning till dottern och en orange äppleklänning till mig själv!

• Nika

har niset småfolk vuxenkläder ngn annastans än ajabaja och luckylittleme?
    PÅ den senare har de klänningen jag vill ha men den är 70kr dyrare än på ajabaja...blev lite snål

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10