• Nika

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

gosmamman skrev 2008-06-19 22:50:59 följande:
    Nu ska jag hänga en tvätt och lägga mig.Ha ett trevligt midsommar stånd imorgon
    ha, ha ...man kan ju alltid hoppas
    ska hälsa till min man
  • Nika

hej! vi hade det också bra men det började regna och hagla mitt i midsommardansen....inte såg jag några midsommar stånd heller..tyvärr

mannen hade inte heller hissat flaggan

• Nika
    Duntoffla skrev 2008-06-21 18:18:27 följande:
    *Asg* Va? Hade han inte? Dåligt...
    ja, eller hur.....han kom på mig när jag skrattade högt åt inläggen igår kväll och kom och läste...kan väl inte prestera under press...
  • Nika

butte har inboxat dig! jag vill handla på trends..!

• Nika

Jag fick hem min småfolk klänning från LLM idag. Vad snabba de är!
    Och såå snygg klänning! Vet att det här är en barnklädestråd men nu har jag snart en egen samling: vit apor tröja, orange klänning med röda äpplen, beige klänning med små buna/lila äpplen, grönt linne med gröna äpplen och så hoppas jag att hjärtan klänningen är på väg från DK! Har blivit galen i småfolk ju! Inte bara till barnen! Måste övertala Batinki att ta in lite vuxenkläder

• Nika

och där dödade jag tråden ...bäst jag hämtar barn på dagis ...

• Nika
    jacao skrev 2008-06-24 17:56:27 följande:
    jag är kanske blind, men jag hittar ingen rea där
    under ebjudanden/rea ...hade gärna slagit till på hjärtan tröjan men den var ju för liten
    funderar på Molo klänningen istället...
  • Nika

jäklar!
    Har just hämtat ut ett paket från troldeborn.dk
    Jag trodde att L motsvarade 42 och så var det stl 40! Och just i småfolks hjärtanklänning! Och den fanns inte kvar i större på rean...jag får väl gå ner lite till i vikt...den är ju långärmad så det är mera en höstklänning ändå...
    i-landsproblem...

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10