• Nika

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

jacao skrev 2008-06-10 13:55:02 följande:
    funkybaby har lite också
    rusar dit genast...
  • Nika

nu har jag beställt äppelklänningen på funkybaby! de hade gratis frakt över 500kr så då var det ju givet...nu vill jag bara få hem den...måste leta matchande aptröjor/klänniing till barnen också...eller hur?
    och gömma paketet från mannen när det kommar...

• Nika

jag har blivit helt galen!har nu lagt undan en småfolk klänning med apor på Batinki...
    nu ska bara lillebror ha apor...måste bara bestämma vilken färg...

• Nika
    jacao skrev 2008-06-10 14:46:17 följande:
    en småfolk t-shirt tycker jag ! Vilken som, alla är fina
    håller med! alla är fina!
    Min personliga favorit där är den gröna med arbetsfordon. Så fina färger i verkligheten!
  • Nika

ha, ha...detta börjar urarta till en "småfolks tråd"

• Nika

synd att inte man kan bli försäljare för småfolk...jag hade bytt direkt
    (jag får viska så att inte jojoa hör... )
  • Nika

önskemål till småfolks drömserie från mig: en traktor tröja /klänning till vuxna hade jag inte kunnat motstå

• Nika
    jacao skrev 2008-06-10 15:07:22 följande:
    Jag är så avundsjuk på dig som har aptröjan Vill också ha en, men får lov att banta först
    ha, ha...har precis bantat bort 10kg (kanske inte precis för det tog 4 månader) och nu kan jag äntligen ha småfolks storlek 44...
    ..så köp tröjan så har du ett mål!
  • Nika
    jacao skrev 2008-06-10 15:20:11 följande:
    ja men grattis till viktminskningen, då måste det kännas extra kul att få strosa runt i den där aptröjan
    tack!
    har lagt upp en bild i bildgalleriet för att fresta dig lite
    ..ursäkta suddigheten (svårt att ta bild på sig själv) ..och BLUNDA för höger med kläder i bakgrunden! ...sak ut på T när jag orkar...

Har tyvärr inte plus...om ngn vill så får ni gärna lägga ut bild på sonen i grävmaskintröjan i BT..det lilla som syns...han är ju aldrig stilla...
  • Nika

Fantastiska Skatt skrev 2008-06-10 15:33:18 följande:

*blundar för högen* Fixat!!
    tack! ...ja, jag får nog ta tag och rensa i sovrummet ngn gång...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10