Inlägg från: svischan |Visa alla inlägg
  • svischan

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Hej, nu var det länge sedan jag var inne här och kikade hos er=) Även här lyser solen, så då blir jag molo-linne sugen. Min dotter är väldigt smal och 94 cm lång, vilken storlek ska jag ta då? I katvigs midiapple har hon 92, större hade hon drunknat i! Är molos breda, korta, smala, långa???

• svischan
    Zvartaliljan skrev 2008-06-08 20:09:54 följande:
    Maia har 98 i mololinnet i bt och hon är ju bara ca.88cm lång och riktigt smal
    Så linnet är litet alltså... helknäppa molo och deras storlekar, men jag tror inte att min tjej är så mycket bredare än din, så jag kör nog på 104. Tack för hjälpen!
  • svischan
    Buttelina skrev 2008-06-08 21:14:31 följande:
    isabel har 98 i molos linnen
    Nu blev jag tveksam bara för det, får väl köpa dubbel uppsättning=) nä,  ifall Isabel har 98 kör jag också på 98. Tacktack=) 
  • svischan

Hej alla glada shoppare=)
    Min make har lämnat huset för kvällen för att kolla på fotboll, så jag är fri att göra vad jag vill ikväll *gött*

Fick hem paket idag från batinki, två molo knickers till dottern, hon älskade det ena paret, tog på det på en gång över sina legggings och ville gå iväg sån till dagis, men då sa jag stopp=) Väntar även hem lite linnen och säkert nått mer som jag glömt=)

Butte: oj vad mycket småfolk det blivit för din del. Måste erkänna att här hemma finns det inte ett enda småfolkplagg, blir säkert lynchad nu, men de faller mig inte alls i smaken, alldelles för grälliga. Därför blev jag högst förvånad över att jag kan tänka mig att köpa fåraherdetröjan! *chockad*

Alla barn i BT är underbart söta och välklädda=) Ingen nämnd ingen glömd.

• svischan
    Duntoffla skrev 2008-06-13 20:46:09 följande:
    Go kväll! Visst är det skönt ibland att sambon inte är hemma så man kan sitta här med gott samvete. Min jobbar
    Ledig tid är guld värd=) Trist bara att det är fotboll varje kväll, jag ser honom nästan aldrig, de kunde ju sprida ut det till en kväll i veckan eller nått, det är mer lagom=) Att han inte är hemma betyder att jag shoppar liiiiite för mycket=)
  • svischan
    Butte: nä, jag har inte ändrat mig föregående säsonger, så här kommer det inte in något småfolksplagg, fast kasnke eventuellt fåraherden...=)
  • svischan
    Buttelina skrev 2008-06-13 20:57:56 följande:
    fåraherden är jättefin! den måste du ha
    Jag har ingen aning om var man köper småfolk=) Var har du hittat din?
  • svischan
    Buttelina skrev 2008-06-13 21:03:54 följande:
    ajabaja finns på matador också... men dom rek jag inte
    Får ta en kik där, efter diskning och tvätthängning=)
    Duntoffla skrev 2008-06-13 21:04:30 följande:
    God kväll! Låter som en god kväll Svisch- söt tös i BT! Och Exit (om det är Name it) är väl danskt om man inte minns felLisa- jag har ett par sidor på span nu. Med större storlek om det skulle behövas. Hoppas nu bara att de rear snart
    Det kanske är en name it, kommer inte ihåg, men jag älskar den, bara bra om den är dansk=)
  • svischan

Hej alla! Härliga barn i BT, blir lika glad varje gång jag kikar in där=) Postade några egna bilder på min sol.

• svischan
    Buttelina skrev 2008-06-16 21:41:58 följande:
    underbar! hon är så himla fin i sorbet och plastisock
    Ja, det är hennes färger det, har nog köpt det mesta i de seten=)
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10