Inlägg från: svischan |Visa alla inlägg
  • svischan

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Infinite Joy skrev 2008-06-16 22:17:48 följande:
    Näe.... finns den i bt?
    Japp, sist än så länge=)
  • svischan
    Preggi skrev 2008-06-16 22:18:07 följande:
    Tack för hjälpen! Det blev en tiger tröja bara för det fanns inte i rätt strl till lillasyster och en annan t shirt som jag tycker var sådär.. Men det blir nog bra... Är dom snabba med leveransen? Men att frakten är 49:- irriterar mig lite.. Men tröjan är ju sååå snygg så det är det värt!
    Jag kollade precis och då var 98 slut, då knyckte du nog den sista, grattis=)
    Kanonsnabb leverans var det för mig iaf, synd bara att lilltjejen inte fick någon just nu...
  • svischan
    Lina med Liten skrev 2008-06-16 22:19:52 följande:
    haha du va visst snabbare än jag
    Jag är van vid att vara snabb när det gäller det specifika barnet, väldans vad hon är snabb!=)
  • svischan
    Lina med Liten skrev 2008-06-16 22:24:15 följande:
    Din tjej är helt bedårande! Hur gammal är hon??
  • svischan
    Preggi skrev 2008-06-16 22:25:29 följande:
    Tack! Hoppas på att den kommer på onsdag då.. Kul att ha att se fram emot! JAg har inte sett den som tröja i nån annan shop. Säg till om du kommer på vart du sett den?
    Jag hade för mig att jag sett den på lillamax, men de hade inte just den, däremot annat med tigrarna.
  • svischan
    Lina med Liten skrev 2008-06-16 22:27:21 följande:
    tack snälla Hon är 1år...
    Åh, ettårs åldern är underbar... den kan jag sakna emellanåt... får nog köpa sviskon snart som vår dotter vill=)
  • svischan
    Lina med Liten skrev 2008-06-16 22:34:21 följande:
    hahaha! bara att lyda Ja jag har ju inte så mycket att jämföra med men jag tycker det är en rolig ålder. Så mycket spännande saker att titta på och lära sig varje dag. Bara att gå t kvartersbutiken o köpa lite mjölk är ju jättekul i hennes värld...
    Barnen blir stora så snabbt efter första födelsedagen tycker jag, de går och lär sig prata och den mjuka bebisen bara försvinner. I mitt fall bytte jag ut en härlig bebis mot världens trotsigaste unge med så stor vilja att hon kokar över var och annan minut. Men däremellan är hon också underbar=)
  • svischan
    Infinite Joy skrev 2008-06-16 22:34:35 följande:
    Haha, är det den. Har alltid trott att det är fiskar ju, hihi. Försvarar mig med att jag aldrig har sett den irl.
    Ja, visst är det likt fiskar, det tyckte jag med innan=) Men den är fin ändå=)
  • svischan
    Buttelina skrev 2008-06-16 22:38:32 följande:
    isabel har redan börjat tjata på mig. "Snälla mamma, en till lillebror" säger hon
    Vår dotter vill dock inte ha småsyskon, utan stora flickor, som Molisa (Lovisa, grannen mitt emot som är 6=)
  • svischan
    Lina med Liten skrev 2008-06-16 22:41:25 följande:
    men om man redan har massor av temperament då... blir man heeeelt rabiat sen då
    Ja=)
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10