Inlägg från: svischan |Visa alla inlägg
  • svischan

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Blev visst en beställning på enzo nu... hade jag inte alls planerat men lite överraskade kul sådär.

svartvit katvig mössa, en kikkik mössa (röd/rosa) och schampoodle i grått. Måste testa dem nångång, varför inte passa på när det är rea??Räcka ut tungan

• svischan
    belladona skrev 2008-06-30 23:24:21 följande:
      ibland ställer hon gärna upp andra gånger springer hon i väg  brukar funka bäst  om hon få posera med sin dockvagn 
    Min tjej är bara stilla om hon sitter framför tv:n, känns lite smådumt att sätta henne framför den för att få några bra kort... hellre då att bara få med en rygg eller möjligtvis få en ansiktsbild, men dock med hår överallt eftersom hon slänger så med huvudet jämt när kameran kommer fram
  • svischan
    nikki2006 skrev 2008-07-01 06:57:08 följande:
    God morgon. Ja då var lilla syster uppe 6 i morse. Och hon vill inte lägga sig igen heller, men det är väl knappt lönt ändå. Storasyster ska ju upp snart och gå till dagis.Längtar till posten kommer, kan komma min första katvig beställning, hoppas, hoppas, hoppas.Ser ut att bli en solig dag idag
    Godmorgon! Vi gick visst upp samtidigt idag, härligt=) Jag väntar också post, är så nyfiken på småfolktröjan jag köpt, men glömt vilket tryck jag valdeFundersam Shoppar kanske lite för mycket... fast det kan man väl inte???=)
  • svischan

Hejhopp! Vaknade kl 3 inatt av dottern som var vaken, vilket hon aldrig är. Fick henne iaf att somna om, sen vaknade hon kl 6 igen med feberLedsen Så jag blir hemma idag också. Just nu ligger hon uppe i soffan och kollar på pippi, men fy vad risig hon är. Stackars liten. Hon blir juh lika glad som jag av paket i lådan, så jag hoppas min beställning från rumba kommer idag.

Hur mår alla andra små idag? Hoppas att era är friska iaf!

• svischan
    Buttelina skrev 2008-07-01 09:14:08 följande:
    nämen åhh lilla sjuklingen Mina barn har inte varít sjuka på jäääättelänge. hoppas att det håller i sig resten av sommaren
    Min dotter är mycket sjuk alla årstider utan på sommaren, då är hon alltid frisk. Jag vet inte vad detta kommer ifrån då hon inte varit på dagis sedan i fredags och vi var inne hela dagen igår pga konstant hällregn. Hoppas bara att det går över fort...

Visst är det skönt att få vara hemma en dag till, men på en halvtidstjänst behöver jag juh jobba lite också...
  • svischan

Nu har min sjukling somnat i soffan, hoppas att hon sover en stund...
    Varför blev hon sjuk idag för, när det är kanonväder ute för första dagen på jättelänge???

Hemskt vad ni pratar småfolk här, är de verkligen sååå speciella???

• svischan

Fick mitt rumba paket nu, vad härlig katvigjackan är! Men den var väldigt stor, 104 lär passa perfekt nästa vårLedsen Skulle tagit 98.

Och min bedömning av småfolktröjan: Njae, mönstret var ingen höjdare iaf, passar inte min vilda tjej riktigt, men själva tröjan och materialet känns bra.

• svischan
    Buttelina skrev 2008-07-01 12:38:31 följande:
    njäe kan nog hålla med dig! den småfolk tröjan är inte en av mina favoriter heller. du får hitta en med ett print du gillar kolla på ajabaja, där finns ju massor
    Jag bara shoppar och vet aldrig vad jag får hem i lådanCool Jag tror jag bestämt mig att just den småfolkan goes T.
  • svischan
    Tjejtriss skrev 2008-07-01 13:06:56 följande:
    Hihi, du är rolig Vi fick också hem en sån idag till lilltjejen och har den redan till mellantjejen. Gillar den faktiskt, så jag tror allt du får sålt den på Tradera
    Jag är ingen småfolkfantast alls, och just den här skulle jag nog inte köpt om den inte vore så billig=) Kanske kan tjäna en hacka på T...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10