Inlägg från: Damien och Adrian |Visa alla inlägg
  • Damien och Adrian

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

loveliva skrev 2008-06-03 14:09:35 följande:
    God eftermiddag Incommunicado, Buttelina, Tjollabolla, Belladona, Bloody sunday & Duntoffla UNDERBARA bilder i bt!!!!!
    tackar!
    stolt mamma till Damien - född 13 september 2007
  • Damien och Adrian
    J essica skrev 2008-06-03 12:16:32 följande:
    åh har ni hört nåt mer typiskt eller? Beställde igår från sweetfunky. Precis innan pratade jag med sambon och sa vad jag skulle vilja ha. Tror ni inte han överraskar mig då och beställer SAMMA? Har skrivit till sweetfunky nu hoppas de inte hunnit skicka
    underbar sambo!!!!!!!!!!!!
  • Damien och Adrian

Hej alla! Hemkommen från mitt strandbröllop i Karibien. Har varit lite jetlaggad ett par dar men börjar fungera nu. Lägger in några bilder från bröllopet om det är ok! grabben har ju ESL iaf på sig.

• Damien och Adrian
    jompa skrev 2008-06-30 13:31:31 följande:
    Håller med, så synd.Förresten vad tror ni tjejer går det att sälja kortärmat till hösten på T? Kommer ju ha en massa som är för litet då.
    ja det tror jag / man har ju jacka och det ar varmt inne
  • Damien och Adrian

God morgon, fint väder ja!

Såg när jag spanade lite på reakläder att en dansk webbsida lagt in nya märket Molo star, det kanske är det märket som är grundarens nya? Inga kläder där än bara info om märket, det ska tydligen vara kläder för lite större barn det börjar på stlk 104.

• Damien och Adrian
    Flisann skrev 2008-07-01 17:23:43 följande:
    HejSlinker in här med en fråga till er som har koll på MOLO. Jag väntar smått slutet av Juli och har best en mololurv overall i stl. 68 men funderar på att jag kanske skulle best. stl.74..Vad tror ni, försökt ringa butiken men inget svar. Tack på förhand!
    Storlek beror ju på storleken p ditt barn vid födsel och viktuppgång. Lurvisen är ju inte för vintern direkt så lite löst tippar jag att du kan ha den sept-nov ev dec beroende på var du bor. Säg 3-4 mån bebis ungefär, st 68 bör räcka om det är en tjej, kanske behövs 74 om det är en kille. Jag tror att det är olika säsonger med hur stora el små de är i stolrekarna så det är ganska omöjligt att säga exakt. Jag tror dock att den räcker om du inte ska ha den alltför lämnge, trist att ha för stor i början också?

Hoppas du får fler intelligenta svar på det här som sätter myror i huvudet.
  • Damien och Adrian
    maugu skrev 2008-07-01 17:52:16 följande:
    Tänkte bara säga hej
    HEEEJ!!!

Kul å se dig!!!

Jag missar säkert hälsningar annars elelr frågor, jag är så sällan här, el jag tittar in men orkar aldrig läsa ikapp... Förvånad Men nu såg jag!
  • Damien och Adrian
    Zvartaliljan skrev 2008-07-02 07:54:52 följande:
    www.littlekidscorner.se har 50% på en massa Katvig Ganska urplockat nu dock tror jag...
    trist bara med avgifter istället för frakt, de tar 69 kr.
  • Damien och Adrian
    LitenBlomma skrev 2008-07-02 09:49:46 följande:
    Kan man ha en sweatshirt på en bebis som "jacka" på sommaren och hösten när man tex åker bil eller sitter ute på kvällen. Blir det för kallt? Tänkte på denna från Katvig shop.babyclothes.se/product_info.php...{2}18 i lila/rosa. Det där med storleken funderar jag oxå på, hon drar 74 i sina Katvigkläder (har nån i 80 oxå) men frågan är hur länge hon kan ha denna då och jag tar 74? Drunkar hon i 80 eller är de tighta så det funkar att bara vika ärmen lite?
    Vet ej om du fåt svar (inte hunnit kolla) men här är ett iaf:

Dessa jackor är ganska breda och stora el kanske normala. Jag hade inte tagit för stor, de drunknar i dem. Min grabb är visserligen något mindre än genomsnittskillen och därför sitter jackorna inte alls snyggt på honom, tyvärr. Min fina blå goes T...  de är perfekta som jackor udner sommaren, jag har enbart luvjackor/sweatshirts. Jag hade tagit st 74 om hon ska ha den NU. i höst kan du ta 80.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10