Inlägg från: Damien och Adrian |Visa alla inlägg
  • Damien och Adrian

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

loveliva skrev 2008-07-06 22:59:04 följande:
    Tror ni Molo kommer ha samma priser som förra året på lurvarna?
    säkert, de andra har samma priser.
    stolt mamma till Damien - född 13 september 2007
  • Damien och Adrian
    Tjollabolla skrev 2008-07-06 22:59:50 följande:
    Hej flickor! Shoppar ni? Jag är så molo sugen, men har bestämt att det får vänta till vi är på semester och jag kan shoppa irl, mkt roligare =). Vi ska åka till Helsingborg tisdag nästa vecka och på fredagen fortsätter vi upp till Göteborg. Såååå LIIIIINAAAA! Vilka butiker måste jag hinna med?
    I Göteborg finn spojl o Gula hästen med Molo o Fresh milk har NS o Katvig bl a.
  • Damien och Adrian
    loveliva skrev 2008-07-06 23:04:29 följande:
    Måste fråga vart butikerna ligger då vi också ska till Göteborg
    enklast är att kolla på Molos hemsida vad gäller butiker runt om i Sverige, sedan kolla eniro med karta.
  • Damien och Adrian
    J essica skrev 2008-07-06 23:10:23 följande:
    Nu har jag shoppat Rymdprintsuit till Kevin och Rosa/vitrandig velourjacka och rosa byxor till Linnea
    alla köper suiten. Den är ju kanonfin också! Jag funderar ännu, vill eg ha tröja men då utan ränder på ärmen.
  • Damien och Adrian
    Lina med Liten skrev 2008-07-06 23:11:43 följande:
    vallgatan!
    mitt i stan, parallellgata till Kungsgatan som är en av de stora shoppinggatorna utomhus.
  • Damien och Adrian
    J essica skrev 2008-07-06 23:12:42 följande:
    Jajjemen Känner ju oxå att jag måste bunkra upp med velourjackor som jag hört att höstens inte är nån hit.
    var har du hört det o varför?Förvånad
  • Damien och Adrian
    J essica skrev 2008-07-06 23:13:57 följande:
    Ja den är såå fin. Tröjan hade jag också velat haft om det inte var för ränderna. Ett par byxor tror jag iaf det kommer bli sen oxå
  • Damien och Adrian
    loveliva skrev 2008-07-06 23:14:10 följande:
    Vilken är bästa butiken i Göteborg med Molo & Katvig? Och lite SMåfolk
    Minishop har väl mest tror jag, även Gula hästen. Jag gillar också Spojl. Småfolk kan jag inte uttala mig om, jag köper inte det. Har en krabbsuit men tycker inte de kläderna annars är snygga faktiskt.
  • Damien och Adrian
    belladona skrev 2008-07-06 23:19:10 följande:
    de har ju ändrat på kragarna tyvärr typ pike krage ,byxorna tror jag är till det bättre med med  mudd och resår i allfall för oss med smala barn
    ja det låter ju bättre, även om jag älskar deras byxor, de är väldigt stilrena o snygga tycker jag. Piké? vi får väl se... man kanske vänjer sig? pie´till de större barnen kan jag tänka mig kanske.

Annars funkar ju både Katvig o Molo väldigt bra med sina lösningar vid kragen, ESL är sladdriga i kragen när man klätt på sonen, de sitter inte alls fint.

Jag håller med om Gula Hästen, hon har ofta snygga plagg o är väldigt trevlig, men jag tror Minishop har större utbud.
  • Damien och Adrian
    CamillaJ skrev 2008-07-06 23:46:51 följande:
    Tror inte att de kommer att tåla kloret om det inte tålde de..."vanliga" liksom. De flesta badkläder tål ju inte klor.
    Jag har använt badkläderna i pool utomlands iaf, och det var inga som helst problem. Däremoit har jag inte testat smuts/stränder. Tråkigt att de blev förstörda. De tål ju bara 30 grader dessutom...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10