Inlägg från: Damien och Adrian |Visa alla inlägg
  • Damien och Adrian

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

nikki2006 skrev 2008-07-07 07:02:38 följande:
    god morgonNågon mer som har en pigg baby???Har varit uppe sen halv 7
    Damien brukar vara uppe tidigare än så här, men har efter semester utomlands börjat dra sig på morgonen. Sitter upp själv (stel i ryggen) medan pappa o son sover. Första semesterdagen, jag har köplust op ska in i en barnbutik för att kolla läget - maken pratar om att hänga med...  o sen blir det väl cykling + picknick om vädret tillåter.
    stolt mamma till Damien - född 13 september 2007
  • Damien och Adrian
    jompa skrev 2008-07-07 08:05:00 följande:
    Japp just nu regnar det inte men det hänger i luften så snart kommer det nog lite mer Vill ha en bra sommar ju då förra året var tråkig den med. Hoppas det snart blir bättre.Snart är det ingen ide att komma nån sommarkollektion.
    Fast det är fuktigt o varmt tycker jag. Det har regnat här i Skövde i flera dagar... lagom till att vi köpt cykelsits o ska ut på turer - vår semester i år skulle vara cykelsemester  - lagom roligt...
  • Damien och Adrian
    annikandy skrev 2008-07-07 10:09:38 följande:
    Hej på er. Brukar va här inne och kika ibland, tänkte fråga er om det är någon av er som sett den gröna IdaT anoraken i storlek 80 nånstans?
    har du kollat www.phunkycool.at

de har rea!
  • Damien och Adrian
    jompa skrev 2008-07-07 12:08:07 följande:
    Nån här?Vädret är tråkigt och minstingen sover sitter och surfar runt lite efter skor och stövlar.
    ja skor ja... jag brukade gilla sportvarianter som Puma o nike men har tröttnat. Nu har jag ett par kavat till Damien (bra lära-gåskor) men ett par converse (svarta) ligger o väntar inför hösten. Får se vad jag ska köpa sen, vincentskor är ganska snygga.
  • Damien och Adrian
    loveliva skrev 2008-07-07 12:39:15 följande:
    Go middag!Ser ni några bilder hos EST på nya Molo?
    inga bilder
  • Damien och Adrian
    annikandy skrev 2008-07-07 12:45:44 följande:
    ja jag beställde där, men fick veta att storlek 80 va slut
    ok, då får du googla, jag vet ingen annan butik på nätet på rak arm. Lycka till!
  • Damien och Adrian
    Helle skrev 2008-07-07 14:05:25 följande:
    Hej alla Molo-fans Jag beställde från Smallkids den 1 juli och inget har kommit än. I o f sig "bara" sex dagar sen, men ändå. Sonens tröja skulle komma väl till pass i detta regnande. Hur länge brukar det ta?
    låter som lång tid men det är rea o semestertider -  maila o fråga.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10