Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Buttelina skrev 2008-06-04 13:05:07 följande:
    har ni råkat ut för samma säljare?
    Nä, jag va på G och köpa den förra sommaren men avstod då den var fläckig.. Å nu köpte Jompa den ovetandes om skicket...
    jompa skrev 2008-06-04 13:05:50 följande:
    Ja nu har beställt en ny i från Kidz, så ska jag se om hon svarar annars tvättar jag den och ser hur den blir och säljer den kanske, om nån vill ha den. Men då kommer jag vara ärlig och säga att den är skitig.
    Ja, men hoppas hoppas det går bort!!
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan

Hej tjejer!

Hoppas ni har det bra i värmen... Här har vi haft skolavslutning idag, skönt för barnen..

Har väl inte så mycket att säga egentligen, shoppar ingenting av förklarliga skäl.. Men tittar gärna i BT på alla härliga bilder...

Men i denna tråd blir man alltid på bra humör...

Kram från mig...

• RååSa BuBBlan
    Fantastiska Skatt skrev 2008-06-05 18:17:30 följande:
    Tänker på dig och din familj vännen!! Hoppas helgen går så bra som den bara kan! Stor Kram!
    Tack gumman...

Helgen blir tung, men man måste igenom det.. Dags för besök i mammas lägenhet...

Måste igenom alla papper... försäkringskassan gav avslag på hennes sjukpenning om och om igen, hon va så sjuk och dom gav sig inte... Dom skulle ha ut henne på arbetsmarknaden.. Å så gick det så här...

Måste få rätsida på hanteringen av hennes fall.. Och jag kommer kräva svar!!
  • RååSa BuBBlan
    gosmamman skrev 2008-06-05 18:21:10 följande:
    Gokväll! Vad har jag missat? Har det hänt ngt?
    Vi fann mamma död i söndags.. 54 år blev hon bara..
  • RååSa BuBBlan
    Duntoffla skrev 2008-06-05 18:23:23 följande:
    Har tänkt massa på er. Hoppas att ni har det ok under omständigheterna. Vi finns här om du vill ventilera. *kramar*
    Tack vännen... Vi håller ihop rätt ok..  Nu börjar man bli arg istället på försäkringskassa o dyl..
  • RååSa BuBBlan
    gosmamman skrev 2008-06-05 18:31:16 följande:
    Å nej, tänker på er och skickar styrkekramar. Vad jobbigt at förlora sin mor så ung och barnens mormor också *kramar om*
    Tack!!  Det är rätt kämpigt..
  • RååSa BuBBlan
    Duntoffla skrev 2008-06-05 18:35:23 följande:
    Usch! Hemskt att det ska gå så långt att vården inte kan kolla upp saker bättre utan att försöka tvinga sjuka människor ut i arbetslivet när de inte klarar av det av olika anledningar. Jobbigt att ni ska tvingas grotta i det och inte bara få sörja.
    Ja, det gör mig sååå arg!!

Hennes sjukdomshistoria är låååååång och inte speciellt svår, så jag fattar inte varför.. Vi får svar från rättsmedicin på månd å därefter tar jag tag i fkassan..
  • RååSa BuBBlan
    gosmamman skrev 2008-06-05 18:43:08 följande:
    Ni som är experter på buggor. Den där tiny tot stolen, passar bara den på bugaboo eller går det på andra vagnar också??Vart kan man köpa den? nån webb shop kanske?
    Å jag vet tyvärr inte... Aldrig haft en sån..
  • RååSa BuBBlan
    Tjejtriss skrev 2008-06-05 18:49:02 följande:
    Vad kämpigt ni har det! *kramar*
    Tack!!
    Fantastiska Skatt skrev 2008-06-05 18:51:29 följande:
    Usch, finner inga ord .... Hoppas syskonen fortfarande är samlade så ni kan stödja varandra! Vi finns här om du vill ventilera eller bara få skingra tankarna för en stund! *krama*Tofflan --- Tjolla den i BT och jag har best. den gula m lila apor och cerica kantband
    Ja, vi har ju varandra just nu.. Å det känns skönt..

Ska försöka få ihop en middag nu...

Tack för pratstunden..
  • RååSa BuBBlan
    lillronya skrev 2008-06-05 22:09:40 följande:
    Stencool Ida i bt!!
    Ja rätt cool va
    mortillsju skrev 2008-06-05 22:09:51 följande:
    ANGELINAH....där har vi ju kombinationen vi pratat om här idag i BT. Hoppas allt är acceptabelt hemma hos er. Mer går absolut inte att kräva.
    Allt ok här.. man överlever det mesta..
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10