Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Fantastiska Skatt skrev 2008-06-04 22:20:01 följande:
    Se där ja Best. du fr ajabaja?Det jag villa e i olika shoppar ju... och jag BORDE inte köpa ngt alls egentligen... tog du 86/92 t Milo?
    Japp från Aja Baja. Ja jag tog 86/92. Tittade på dom idag, dom ser sjukt små ut!
    .?:*¨¨*:?.Älskade Milo 22/2 2007.?:*¨¨*:?. milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    Buttelina skrev 2008-06-04 22:22:52 följande:
    heeeej har jag missat något roligt erbjudande idag?
    1klass har lite 25% på en del!

Blev det nån stuga nu då?
  • Tjollabolla
    Fantastiska Skatt skrev 2008-06-04 22:28:02 följande:
    Midiapple i 86 sitter perfekt på Skatten! Men kortare i grenen tror jag inte funkar, då flyger nog tryckknapparna *cameltoe* Samma här och här där vi bor verkar folk helt ointresserade hur barnen e klädda. Ni ska vara glda att ni inte ser hur vissa ser ut *rädd* (inte för attt de inte har råd alltså för det är en sak utan rent ointreese bara!)Så jag får höra så mkt om hans kläder dagligen , vilket är roligt men börjar nästan bli lite pinsamt.....
    *asg* Skatten alias cameltoe

Näe jag håller med. Vi känner ett par som är alltid väldigt välklädda själva, har grymt bra jobb (har nog en inkomst på minst 50 000 i månaden VAR) och deras son ser ut som jag vet inte vad... Hon sa själv att hon var helt ointreserad av vad han hade på sig. Jo jag såg det när han kom i en bodysuit som var alldeles för kort i benen, slutade vid knäna och hon hade strumpbyxor på honom under den för att det inte skulle va kallt! var i vintras.... Helt sjukt!
  • Tjollabolla
    Tjejtriss skrev 2008-06-04 22:34:08 följande:
    Haha, så därför får jag shoppa så mycket som jag gör då? Här har alla TRE barnen glasögon
    Se där, en väldigt bra anledning att shoppa!
  • Tjollabolla
    mortillsju skrev 2008-06-04 22:35:40 följande:
    Åhhh, måste berätta. Jag tycker det är så sorgligt när barnen inte proiriteras. Häromdagen i stan kom en npappa med sin son (jo jag vet att det är pappan! ) Han är välklä'dd, dyra snygga jeans, dyra skor, snyggotröjan och svindyra skinnjackan. Sonen har en WSfleece som han vuxit ur för nåt år sedan (ärmen slutade mellan handled och armbåge) velourbyxor som var både små och helt och hållet söndertvättade och skor som verkligen sett bättre dagar. Usch, här fanns det pengar men inte till barnet . Sorgligt
    Ja visst är det sorgligt... När man HAR pengar liksom. Det minsta man kan göra är ju att se till så barnet är rent iaf... Men det är ofta deras grabb kommer i skitiga kläder direkt på morgonen och så är dom själva så grymt snygga, fräsha och välklädda. Det matchar liksom inte
  • Tjollabolla
    Jen80 skrev 2008-06-04 22:34:54 följande:
    Åh, hoppas hoppas !!Nån som sitter uppe ett tag till? Vill ha hjälp med en grej... Orkar själv inte sitta uppe mycket längre.
    Jag är här! Ska se på nästa avsnitt av Lost bara men jag kikar in emellanåt Det var tydligen dubbelavsnitt... Kunde det inte varit det av McDreamy istället om jag hade fått välja *sluuurp*
  • Tjollabolla
    mortillsju skrev 2008-06-04 22:40:30 följande:
    Tragiskt. Det är nåt vajsing i prioriteringen. Och en enorm egocentrering! Tror jag.
    Hmm ja jag förstår det inte. Annars är dom fullkomligt underbara mot sin grabb och lever verkligen för honom. Men just det där med kläder är INTE deras starka sida. Dom kunde anlitat mig en vecka som shopping tant åt honom, sen kan jag garantera att hans garderob hade vatt smockfull och fin
  • Tjollabolla
    Tjejtriss skrev 2008-06-04 22:39:17 följande:
    Det gick bra, nu går de längre dagar (from idag) och jag fick sova på dagen Fast nu är jag trööött igen och imorgon ska de på cirkus så de måste vara där senast tio i åtta på morgonen.. pust!
    Usch inget kul o må dåligt! Vila så mkt du kan när knattarna är borta... Hoppas du blir bättre snart
  • Tjollabolla
    Tjejtriss skrev 2008-06-04 22:42:53 följande:
    Ja, precis.. Problemet är bara att jag har svårt att somna, även om jag är trött Skoltjejen verkar inte få vara på fritids dock, för sjukskrivning är inte skäl nog för att få fritidsplats..
    Va! Om inte sjukskrivning är det, vad är då en bra anledning liksom?!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10