Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

jompa skrev 2008-06-04 20:16:47 följande:
    Men det finns ju massor som är fina, vilka färger gillar du?
    Vet inte... Jag gillar inte när det är för plottrigt med för mkt färger blandat.
    .?:*¨¨*:?.Älskade Milo 22/2 2007.?:*¨¨*:?. milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    Tildamamman skrev 2008-06-04 20:21:59 följande:
    Precis!! De är så tunna och svala. Me nlåter Milo den sitta på?? Här åker den av HELA TIDEN!!
    Ja denna får faktiskt va på, han har haft den hela kvällen nu när vi varit ute! Eller så är det jag som spännt åt den så hårt så han inte haft nåt val
  • Tjollabolla
    jompa skrev 2008-06-04 20:22:59 följande:
    Den blåa med svärdfiskarna är fin, sen har du ju en lilla tröja med elefanter.
    Vilken sida har mest småfolk?
  • Tjollabolla
    ängeln83 skrev 2008-06-04 20:26:52 följande:
    Ajabaja har ganska mycket.Jag är sugen på den gula med apor.
    Jag med, sitter o spanar på den nu Fast då kanske det blir för trist med orange med apor oxå. Hmmm... Får spana vidare.
  • Tjollabolla

Hmm jag kan inte bestämma mig för om jag ska ha den gula med lila apor eller den oranga med röda apor. Det blir nog en grön med äpplen oxå... Behöver säääkert lite grönt till

• Tjollabolla
    Fantastiska Skatt skrev 2008-06-04 20:38:21 följande:
    nej men säg inte så .... ville ju ha turkos/oranga men avfärda då jag trodde den skulle bli för kort Får prova 92:an imorgon, ser ut att vara ung lika stor som midiapple sommarsuit i 86 och mindre än det kan han inte ha.
    Alltså Milo hade säkert kunnat ha 92 oxå, då hade den bara inte varit så tajt och jag tycker inte det gör ngt om dom är lite pösiga.
  • Tjollabolla
    Fantastiska Skatt skrev 2008-06-04 20:49:45 följande:
    Nä det är skönt i värmen om det är lite luftigt men vill slippa "småfolks hänget" Jag röstar för den gula m lila apor!! Kommer nog bli en sådan här oxå Fick hem Katvig Boilersuit idag - inte alls Skattens propotioner *asg* Måste klura ut man kan fixa till benen trots att det är knappar där!
    Säg till när du klurat ut det för det har jag funderat på LÄNGE, har 2 stycken i 86 som väntar
    Idag hade vi den gula småfolksuiten och jag tyckte inte alls den hängde så efter tvätten! Lite, men inte alls så som innan.

Hmm okej. En gul med lila apor blir det! Sen då? Grön med äpplen eller grön med sjödjur? *beslutångest till max*
  • Tjollabolla
    Jen80 skrev 2008-06-04 20:48:44 följande:
    Ja, jag tror de blir jättebra. Jag tycker det är så gulligt med såna foton när de är alldeles nyfödda, innan de börjar räta ut sig och allt sånt . Nu har det ju hänt en massa med Ava på bara 2,5 vecka, men för många andra ser hon ju nyfödd ut... Har inte varit hos fotografen med de andra när de varit så små, så det ska bli kul att se korten. Åh, är så sugen på Molos Poetry suit till Ava (på 1 klass), men usch, hon har så mycket kläder... Har bestämt mig för den rosablommiga omlottklänningen från KikKid (finns på eleraff) att ha på bröllopet. Kostar 379 kr så det känns ju lite, men men... Den är ju så fin !
    men KÖÖÖP! Hade jag haft en tös hade jag köpt allt var poetry och katvigs rosa/vita heter Grymt fint!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10