Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Fantastiska Skatt skrev 2008-06-04 22:42:13 följande:
    Visst är det tragisgt? (starkt ord kanske men ni förstår) Barnen måste ju absolut inte ha det allra senaste, dyraste, finaste osv. Men kan de inte iaf få ha kläder i rätt stl som passar och är hela!!När de har plagg som är ärva i flera led, trasiga och så små att magen väller över byxlinningen och mudden slutar halvväg på vaden.... då blir jag sur och ledsen ...
    Håller med fullkomligt! man behöver ju absolut inte va så galna som vi är ( ) men dom kan ju iaf få vara rena på morgonen, ha kläder som passar och som inte är söndriga...
    .?:*¨¨*:?.Älskade Milo 22/2 2007.?:*¨¨*:?. milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla

Åh Thea lyser som en sol i sin fina klänning! Vad härligt det ser ut

Nu är Lost äntligen slut för säsongen och nu är dom inte Lost längre. Hmm fast nu vill dom bli det igen? Sjukare program får man leta efter!

Nu ska jag knalla i säng. Natti alla pölsekärringar!

• Tjollabolla
    jompa skrev 2008-06-05 13:25:20 följande:
    Det blev en Småfolks tröja här i alla fall.
    kommer rabatten automatiskt eller man måste ha nån kod?
  • Tjollabolla
    jompa skrev 2008-06-05 13:30:19 följande:
    Åh den vill jag se på sen.Jag ska nog köpa nån mer Småfolk, beställde ju en från Linas Skyltfönster Ska se om jag hittar nån mer från Ajabaja eller kanske Rumba om rabatten funkar fortfarande .Sen kanske man skulle beställa lite VV oxå, hihihih vad man shoppar nu då. Beställde ett par Kavat skor till M precis oxå. Många paket blir det nästa vecka.
    Ja det kommer absolut bild på den sen, är själv sååå nyfiken, men han somnade

Nu blev det en småfolk t-shirt till från Linas fönster Har 3 väg hem nu... Blir många paket här med nästa vecka! Väntar även på Katvig knickers från Rumba som jag hoppades skulle komma idag, men icke...
  • Tjollabolla
    jompa skrev 2008-06-05 13:30:19 följande:
    Åh den vill jag se på sen.Jag ska nog köpa nån mer Småfolk, beställde ju en från Linas Skyltfönster Ska se om jag hittar nån mer från Ajabaja eller kanske Rumba om rabatten funkar fortfarande .Sen kanske man skulle beställa lite VV oxå, hihihih vad man shoppar nu då. Beställde ett par Kavat skor till M precis oxå. Många paket blir det nästa vecka.
    Vilken beställde du nu? Jag tog den "sköldpaddsmys" som hon hade skrivit haha, låter så kul alla hennes namn!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10