• jompa

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

SmillaMilla skrev 2008-06-04 19:20:27 följande:
    86/92 är det på t-shirten. Men jag tyckte att den andra t-shirten som hon har var lite liten. så hon borde kanske ha något mitt emellan
    Oj då förstår jag att den är stor. Min tjej kan ju inte ens ha 74/80.
  • jompa
    FL Lisa skrev 2008-06-04 19:46:22 följande:
    Oj vilken fart det är i den här tråden.Själv har jag (och även vissa andra ser jag) stora problem med FL. den bara slänger ut mig hela tiden så till slut orkar man inte ens försöka ta sig in. Men nu håller jag tummarna för att jag inte ska bli utslängd mer ikväll.gosmamma - vilken underbar bodysuit. Dom färgerna är verkligen härliga och jag tycker att din sista kombo med katvig och pop är hur snygg som helst. Jag skulle utan att tveka använda mig av den.Alla andra bilder i bildtråden är också jättehärliga. Söta ungar och riktigt snygga kläder.Själv har jag inte shoppat så vidare mycket danskt senaste dagarna. Fick hem massa snygga kläder igår...men dom var svenska och sydda av en kompis. Slänger in en bild på min lilla Alvin i en hyfsat nyköpt suit från IdaT...hittade den på matador kids för under 100 kr och sen slänge jag in en OT-bild på kläderna som kom i lådan igår
    Åh så fina kläder din vän hade sytt, lite avis på randiga tröjan
  • jompa
    ängeln83 skrev 2008-06-04 19:59:11 följande:
    Nu vill jag minsann shoppa nåt, någon som har förslag?
    Vad behövs då, eller det var kanske dumt att fråga Skrattande
  • jompa
    FL Lisa skrev 2008-06-04 20:06:07 följande:
    jompa - hmm..nu vet jag inte hur mycket man egentligen får skriva här på FL...men hon heter yrväder här på FL jag håller helt med. Galltvål används flitigt i det här hemmet och än har jag inte lyckats få en fläck som inte gått bort med galltvålen
    Ok ska kolla
  • jompa
    Tjollabolla skrev 2008-06-04 20:08:06 följande:
    Jag letar fortfarande t-shirts. Var inne på småfolks gröna med sjödjur, men herregud hela garderoben är grön. Hade vatt kul med ngt annat. Är liiiiite sugen på den rosa med elefanter, men jag skulle önskat att fanterna var typ blåa eller bruna eller lila...
    Men det finns ju massor som är fina, vilka färger gillar du?
  • jompa
    Tjollabolla skrev 2008-06-04 20:18:48 följande:
    Vet inte... Jag gillar inte när det är för plottrigt med för mkt färger blandat.
    Den blåa med svärdfiskarna är fin, sen har du ju en lilla tröja med elefanter.
  • jompa
    Tjollabolla skrev 2008-06-04 20:25:02 följande:
    Vilken sida har mest småfolk?
    Tror det är Ajabaja.
  • jompa
    ängeln83 skrev 2008-06-04 20:26:52 följande:
    Ajabaja har ganska mycket.Jag är sugen på den gula med apor.
    Men köp.
    Du har ju jobbat och slitit idag och förtjänar en till.
  • jompa
    ängeln83 skrev 2008-06-04 20:31:56 följande:
    Tror du den finns i min storlek då? Mm, det får nog bli en sån.
    Bra bara köp
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10