• jompa

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Tjollabolla skrev 2008-06-03 13:02:00 följande:
    Jag skulle kunna tänka mig några enfärgade t.shirt i FINA färger, men det verkar inte finnas. Nån småfolk t-shirt får nog flytta hit tror jag
    Klart Milo måste ha någon Småfolks t-shirt.  Ja enfärgat är svårt. Har POP något i år kanske.
  • jompa
    J essica skrev 2008-06-03 13:06:30 följande:
    Visst går det sjukt fort!! Ettårs dagen är verkligen nåt speciellt!
    Ja den är speciell och tänk att man nu inte ska få uppleva det nåt mer
  • jompa
    Buttelina skrev 2008-06-03 13:17:11 följande:
    han ser lite väl rufsig ut det lockar sig i nacken på honom också. Min stackars grabb är lite lockig
    Spökar du nu?
  • jompa
    Buttelina skrev 2008-06-03 13:19:46 följande:
    varför det? vill du inte ha fler barn?
    Nope inga fler här inte.
  • jompa
    Buttelina skrev 2008-06-03 13:23:29 följande:
    nähä jag skulle vilja ha ett par till
    Hihiihi, men det är väl tur att ni finns om vill ha fler barn så befolkningen inte förvinner

Jag känner mig färdig med mina två, lagom så Efter det här året med M så är jag bara så glad att hon inte kom först för då hade det bara blivit hon.
  • jompa
    Buttelina skrev 2008-06-03 13:27:11 följande:
    jaså? är det nätterna som gör att du hade blivit avskräckt?
    Eh inte bara. Först 6mån med kolik, sen direkt efter det 2mån med magsjuka och sen sömnstrul på detta. Känns som att man är klar nu liksom
  • jompa
    Tjollabolla skrev 2008-06-03 13:33:48 följande:
    Jag förstår dig! Jag vill nog bara ha 2 barn, fast om det blir en pojk nästa gång med kanske jag kan överväga att testa en gång till
    Hihihihihi har sett det förr. Jag hade gärna tagit två grabbar jag, inte för att jag inte vill ha min lilla M *ÄLSKAR* men jag ser mig mer som en pojkmamma.
  • jompa
    Tjollabolla skrev 2008-06-03 13:37:10 följande:
    Jag har alltid trott att jag bara ska få flickor, alla trodde Milo var en flicka och vi oxå. Det var aldrig snack om ngt annat. Men jäklar vad han chockade oss den lilla busen
    Ja och vi var säkra på att M var en pojke
  • jompa
    Duntoffla skrev 2008-06-03 13:46:03 följande:
    Tack! Tror du att det räcker till N också? Han är ju lite större.
    Ja det tror jag, Ida har ju den som är en storlek större och den fick Anna vika upp och kommer kunna använda i höst.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10