Inlägg från: Lourdes |Visa alla inlägg
  • Lourdes

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Helle skrev 2008-08-07 08:41:07 följande:
    Godmorgon! Jag är också här Förbereder mig för lång tågresa med lilleman. Är det någon som vet hur mycket rea det är på de olika affärerna i Malmö på ex Katvig, Nanoou etc? Vill ju försöka göra några fynd nu när jag kommer dit
    BomBom har rätt bra rea, 30% och ta 5 betala 3 på mycket Katvig, David design har 50% på en hel del, Miloii har bra rea också!
  • Lourdes

Hej

Tillbaka från en runda på barnklädesmässan i Köpenhamn. 
    Nu har jag sett alla kommande kollektioner, super kul. Mycket fint men inte jätte imponerad..
    På vägen hem passade jag på att shoppa lite nytt Katvig
  • Lourdes
    Buttelina skrev 2008-08-07 18:52:52 följande:
    du vet att du måste avslöja lite vad som kommer nu va???  kommer katvig med fina färger? vad köpte du för katvig?
    Klart fråga på har sett katvig, Molo, småfolk, ESl och lite till..
    Jag har alla kataloger också, så fråga på!!
    Katvig kommer att höjas ännu mer i pris då det blir helt ekologiskt. De kommer med fina gummistövlar, nya färgerna blir grå/beige, mörk grön/pistache, lila/vit.. en till kanske skall kolla mina kataloger.
    Molo tar tillbaka regnkläderna. Kommer även med regnbågsprintade överdrags/regnkläder. De hade en massa nya printe men jag tycket inte mycket var snyggt tyvärr, hade ett med pärlor på som jag gillade starkt dock!!
  • Lourdes
    Buttelina skrev 2008-08-07 18:52:52 följande:
    du vet att du måste avslöja lite vad som kommer nu va???  kommer katvig med fina färger? vad köpte du för katvig?
    Jag köpte brun/brun och blå/grön långärmad tröja och en grönfilt i underbar kvalité med fåglar på.
  • Lourdes
    Buttelina skrev 2008-08-07 18:59:24 följande:
    åhh vad avis jag är!!! ska vi ta en fika på stan någon dag?? så kan du ta med katalogerna
    Klart! Vi kan mötas upp på BomBom
  • Lourdes
    Buttelina skrev 2008-08-07 19:01:50 följande:
    åhh hänger du med på lördag kanske? då ska jag och alex ta en runda
    Hade jag gärna gjort men jag jobbar tyvärr, men är ni på Knuta kan jag ju möta upp er på min lunch
  • Lourdes
    Buttelina skrev 2008-08-07 19:06:06 följande:
    Knuta? vi lunchar gärna med dig
    Sankt knuts torg Är på lunch, vi inboxar varandra nummer och så!
  • Lourdes

Halloj

Shoppas det något ikväll?
    Jag vill ha mer nytt Katvig!
    Nu har jag lagt ut lite på tradera så nu håller jag tummarna för att det går bra sist ångrade jag att jag sålde vissa plagg så billigt..
  • Lourdes

Butte!

Jag har laddat katalogerna i väskan men vi får ju se hur vädret blir, vilken tid är ni i stan jag har ju väldans tidig lunch
  • Lourdes
    Emmsan skrev 2008-08-12 22:03:02 följande:
    halooooj hemma från en UNDERBAR  shopping tur i malmö... tuuusen tack "butte" för all shopping hjälp ;) 
    Oh kul! Vad blev det?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10