Inlägg från: Lourdes |Visa alla inlägg
  • Lourdes

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Duntoffla skrev 2008-08-04 21:07:07 följande:
    Välkommen hem! Trist väder att komma hem till dock...
    Tack, Ja fy satan deppigt värre!
    Sonen måste nog ha en Molo fleece!
    Vart finns mycket nytt Molo?
  • Lourdes

OT men om någon letar skinnjacka till kidsen så har HM en på webshopen nu så skynda fynda eftersom det tar slut på nolltid!

• Lourdes
    Duntoffla skrev 2008-08-05 12:00:21 följande:
    Lourdes- Fina bilder från Spanien. Din grabb är så himla söt. Harley- Din tjej är verkligen jättesöt i sina fina Molosar! Som en liten prinsessa.
    Duntoffla skrev 2008-08-05 12:10:44 följande:
     Visst blir man shoppingsugen. Sitter med 3 saker i LLM´s varukorg...
    Tack, kul att du ser att det är en kille
    Detta väder är ju inte bra för plånboken, sitter här och planerar vinterkläder  
  • Lourdes
    Duntoffla skrev 2008-08-05 12:19:18 följande:
    Kommer dock inte ihåg namnet...Jag gör detsamma. Det känns ju som höst nu.
    Jag har aldrig outtat hans namn här, O heter han här
  • Lourdes
    Duntoffla skrev 2008-08-05 16:24:41 följande:
    Måste ha råd....har ett par nya Molo hängselbyxor "York" . Ska jag spara eller sätta ut på T?
    Lite konstig modell måste jag säga, super fina annars..
  • Lourdes

Halloj tråden!

Vart hittar man nya Katvig? 
    Var på Bom Bom idag som fått in nytt men satan vilken prishöjning, 379kr för en heldräkt och 259kr för en långärmad tröja! Men heldräkterna måste varit felmärkta..
  • Lourdes
    Duntoffla skrev 2008-08-06 17:42:20 följande:
    Hej hej.Tyvärr inte Tydligen är kollektionen helt ekologisk därav det höga priset. Finns bla på Freshmilk
    Ok, men heldräkterna var felmärkta, det var denna som kostade 379kr
  • Lourdes
    Preggi skrev 2008-08-06 23:13:39 följande:
    Camilla, det är kul att få saker.. GRatis är gott eller hur säger man.. Dagisdax nästa vecka för min lilla M. Det känns bara bra att hon börjar nu. jag tycker att det är dax. Att börja jobba känns värre men det blir säkert bra bara man kommer igång. Det ska bli skönt med mer pengar iaf.. Hur känns det för er? Tycker pojkarna att det ska bli kul?
    Det kommer gå fin fint, jag hade också ångest i början när jag lämnade och sonen grät men nu stortrivs O, dagis är super!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10