Inlägg från: Lourdes |Visa alla inlägg
  • Lourdes

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Någon som vet vart man kan hitta Katvigs rosa/vita långärmade tröja på rea? Strl 92/98? 

Help
  • Lourdes

Katvig (rosa/vita) långärmad tröja och leggings i strl 98 på rea, vart hittar man det?

• Lourdes
    Preggi skrev 2008-07-07 21:56:50 följande:
    Lourdes, JAg kommer inte in på din sida och kan inte svara på inlägget men katvigen kommer från kl kids och spojl.
    Tack, tyvärr var tröjan slut i 98 där med verkar omöjligt att hitta den!
  • Lourdes
    Buttelina skrev 2008-07-08 19:30:01 följande:
    RUMBA HAR STÖVLARNA
    tack! Tröjan får jag nog ge upp snart
  • Lourdes
    Willhellmina skrev 2008-07-09 21:17:49 följande:
      Hej hej på er!En liten fråga om Katvigs fodrade regnställ. Någon som vet om det håller? (hål osv). Andades det eller blir det ångbastu av det hela? Är i valet och kvalet om jag ska köpa det rosa apple.... tyckte jackan var enorm och byxorna små, men det kanske jag som har en konstig unge.
    Min son har dem, de med fleecefoder. Andas tror jag inte de gör men jag tycker byxorna har varit super och kvalitén har varit bra.. Min son har 92 i katvigs leggings men har kan fortfarande ha regnbyxorna i strl 80.
  • Lourdes
    Willhellmina skrev 2008-07-09 21:24:36 följande:
    Tyckte faktiskt också att det var mer vindställ än regnställ men madam i butiken var helt bestämd med att det var regnställ och att den höll väta helt. Men vet inte om jag tror på det....  
    Aha du menar vårens.. Jo det är mer ett vindställ, är ju bara tunt tyg foder. Sonen har jackan som jag tycker är jätte bra..
  • Lourdes
    Willhellmina skrev 2008-07-09 21:29:05 följande:
    Hmmm... nu kan jag inte citera.... jaja.... Detta var stället med bomullstyg, inte fleece. Jag är tyvärr lite sent ute för att få tag i de med fleece.... sent ska syndaren vakna
    Oh vart då, vill ha byxorna!
    Ok, jag tycker mer det är ett regnställ hade nog inte haft det som enda regnställ, fast det kanske funkar!
  • Lourdes
    Willhellmina skrev 2008-07-09 21:35:37 följande:
    De finns i Ängelholm på Maijk och Moje
    Satan lite långt, bor i Malmö
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10