Inlägg från: snigelina |Visa alla inlägg
  • snigelina

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Fick mail från hippo förut där hon skrev att vinteroveraller+jackor borde komma denna veckan och lurvar nästa vecka!

• snigelina
    Booble skrev 2008-08-18 22:25:01 följande:
    Vi har oxå en NIKON D40X och kan inte annat än rekommendera, superbra bilder! Och skoj när man lär sig mer och mer funktioner!
    Hrmm.. vi har nog tänkt oss en Canon EOS 450D eller vad den nu heter..
  • snigelina

Men visst kom lurvarna såhär sent ifjol också? om inte ännu senare..

• snigelina

Måste leta i gamla trådar.. som om jag inte har annat att göra, packa traderapaket tex..

• snigelina
    Buttelina skrev 2008-08-19 14:13:43 följande:
    har inte provat den ens... kom på att jag inte får köpa fler suits men jag VILL HA turkos med stjärnor när den kommer. så då tänkte jag att jag kör en in en ut principen
    Heja på, vad förståndig du är! En in, en ut är bra
  • snigelina
    Buttelina skrev 2008-08-19 14:33:26 följande:
    tack jag tyckte jag var jätteduktig, men det tog emot
    Jag förstår det! Men det är ju bara lite tyg

Imorgon ska jag ÄNTLIGEN iväg och titta på VVs nyheter. Har spanat in mig på en grå velourkjol och en svart trikåkjol, om de har nån kvar.. Sen har de tydligen fått en andra sändning av Katvig, så det måste jag klämma på också
  • snigelina
    nikki2006 skrev 2008-08-19 14:39:56 följande:
    GRATTIS till din stora t försäljning
    Tack, det går jättebra!
  • snigelina
    Buttelina skrev 2008-08-19 14:42:40 följande:
    ohh roligt att klämma lite duuuu, om dom har fått in den orange velourmössan.. skulle du vilja köpa en sån till mig? om du orkar... det känns lite sisådär att köpa en mössa bara och betala 39kr i frakt från villervallas hemsida
    Jamen självklart 3-4 år?
  • snigelina
    kristinah skrev 2008-08-19 14:46:06 följande:
    puffar min fråga lite
    Fråga mie
  • snigelina
    Buttelina skrev 2008-08-19 14:48:21 följande:
    tack du är underbar! hmm, visst är velourmössorna lite större i storleken? då kanske 2-3 år räcker
    Mnja, jag tycker nog de är lika stora egentligen. Trikån är ju töjbar medan velouren är ganska stum. Men 2-3 år funkar nog också. Du kan väl skriva i gb när du bestämt dig?

Nu ska jag hämta barnen, hejhej!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10