Inlägg från: snigelina |Visa alla inlägg
  • snigelina

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Hrm.. umbrella med randiga ärmar verkar ju öht inte finnas i Sverige? Och inte hade madsogmille den heller, så jag kunde sambeställa med er. Surt..

• snigelina
    Buttelina skrev 2008-08-14 21:50:42 följande:
    nämen vad trist! för den är verkligen superfin!
    Ja, Stella har vuxit ur sina Småfolks-tröjor och helt plötsligt BEHÖVER hon alltså tröjor Och Molos tröjor sitter toppen!
  • snigelina
    Preggi skrev 2008-08-14 21:54:54 följande:
    Den är vi med ute efter... Vi har verkligen lika bra smak du och jag...
    [/citat]

Då kanske vi kan sambeställa annars? Kanske finns nånstans där nåt annat du vill ha finns också?
    Buttelina skrev 2008-08-14 21:54:56 följande:
    [citat]
    BEHÖVER låter bra
    Ja, lite synd på alla Småfolk-tröjorna men de sitter verkligen illa Tänk att de kan växa så mycket på ett par månader..
  • snigelina

Lina med Liten skrev 2008-08-14 22:03:39 följande:

mmm vet hur det är... De som är ngt mindre i stl har jag fått börja lägga ut på T. För korta i ärmarna. Frågan är om hon tältar i 86/92...
    Så himla tråkigt. En är lite större så den passar fortfarande. Nästa strl är jättestor här tyvärr
  • snigelina
    Preggi skrev 2008-08-14 22:15:11 följande:
    Tjejtriss, var har du hittat tröjan? Jag har bara sett den i en dansk shop och nu minns jag inte vilken... Den är så snygg så jag tycker att det är konstigt att inte fler köpt in den. Har nån köpt molo linne nu i höst? Hur är de i strl?
    Hrm.. ska kika var jag hittade
  • snigelina
    jompa skrev 2008-08-14 22:39:20 följande:
    Om du menar den nya lurven så är den lite fodrad och ska vara vindtät vilket betyder att en sån ska flytta hem hit
    Men den finns bara i brunt va? Är så less på brunt..
  • snigelina
    jompa skrev 2008-08-14 23:08:34 följande:
    Ja jag läste i NS tråden något om en annan färg men att den inte blivit bra så de drog in den, synd för det hade varit kul med nån mer färg. Men den får flytta hit ändå mycket pga av att den är vindtät.
    Ja, det hade ju varit bra, men nähepp, det får bli mololurvar här..
  • snigelina

Hoppsan sa.. efter en tur i bildtråden är ett par NS-jeans beställda

• snigelina
    Smultronhjärta skrev 2008-08-15 21:59:20 följande:
    Hej i tråden!Fortfarande inga lurvar att spana på?Måste ge lite plus till Krumelur för god service Köpte mina favoritbilar i byxa och tröja från Molo+katvigbyssor för halva priset och reserverade en lurv idag-orkar inte vänta/leta mer. Supertrevlig är hon som har shoppen*grå lurv ska bli min *
    Jamen visst är hon supertrevlig! Jag har lagt undan tre plagg som hon redan fått och bokat en lurv och ska få betala allt när lurven kommer. Hon är toppen, verkligen!
  • snigelina
    Smultronhjärta skrev 2008-08-15 22:03:23 följande:
    Det är ju sådan service som gör att man återkommer-lite väl ofta kanske
    Ja, hon har hjälpt mig förr! Man hittar inte stora strl på så många ställen..
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10