Inlägg från: snigelina |Visa alla inlägg
  • snigelina

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

ängeln83 skrev 2008-08-16 20:45:42 följande:
    Så man ska inte ha halkisar överhuvud taget i skor då?Oavsett årstid? Hum, Liam har ju alltid halkisar i hans skor.
    Nä, det ska man inte. Antingen ska man byta strumpor eller vända dem som Angelinah skrev.

Dels gör halkplopparna att det blir kallt, dels gör de att strumpan kan fastna i skon så att tårna blir klämda och dels hindrar de fotens naturliga rörelse i skorna.
  • snigelina
    Tjollabolla skrev 2008-08-17 10:21:24 följande:
    Ja man kanske ska kolla in en sån istället. Eller en Remia för dom är nog bra här nere.
    Titta på mikk-line också, de är billigare än Reima men smidiga, tunna och vattentäta
  • snigelina
    jompa skrev 2008-08-17 11:00:08 följande:
    Åhh bra att du är här. Kommer ihåg från i vintras att du rekommenderade ett par vinterskor som skulle vara superlätta. Inte lika klumpiga som Kavat och Ecco. Vilka var det??
    Jag försvann ju, fl är omöjligt Superfit!
  • snigelina

Har någon sett Molos skidåkarflickor som klänning nånstans?

• snigelina
    Buttelina skrev 2008-08-18 13:33:57 följande:
    äsch skit i att motivera bara KÖÖÖP du får ju in så mycket från tradera snart så du är värd en liten klänning för allt besvär
    Jaaa Fast 104 var slut Får maila och be om längd på 110, vill ju inte att den ska se ut som ett nattlinne..
  • snigelina
    Tjollabolla skrev 2008-08-18 13:29:00 följande:
    Afrika hade jag inte en tanke på
    Det känns väl lite varmt att använda lurvfleece där också
  • snigelina

Våra barn hade lurvar alla tre idag när vi gick till fritids/dagis - de är så fina! Är helt kär i dem!

• snigelina
    Angelinah skrev 2008-08-18 14:47:33 följande:
    Jaså     bildbevis tank jo    Tror du har fel nämligen, kan se hans goa knubbiga kinder i den mössan nämligen serru
    Jag tror också han är fin i det fortfarande.. sådan pappa, sådan son
  • snigelina
    Buttelina skrev 2008-08-18 14:50:25 följande:
    asg men pappa var ju INTE fin i den
    Jodå, han var ju så läcker att jag drömde om honom
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10