Inlägg från: loveliva |Visa alla inlägg
  • loveliva

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Buttelina skrev 2008-08-14 16:23:12 följande:
    vet inte
    Åhhhhh de har den grå vantoverallen där!!!!!!!!! Hojta gärna innan ni beställer, så ska jag fundera på denna ljuvliga overall, eller ja jag ska ringa maken och diskutera lite
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    Buttelina skrev 2008-08-14 16:37:13 följande:
    ja, den är sååååå fin! helt jäkla underbar! hade jag haft en liten tös hade jag köpt en sån!!! är vi så många som beställer så blir det ju inte så dyrt/person! OM vi tar det försäkrat och vi är 5 personer så blir det typ ca 30dkk per person och sen frakten till er... ca 60kr/person max i frakt.. helt ok!
    åååå jag funderar.....svårt att veta vilken/vilka jag ska ha, kanske är bäst att vänta tills lurvarna kommit också, så jag inte ångrar mig sen. Är nyfiken på den rosa/orange vantfleecen också
    Beställer ni ikväll?
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva

Åhhh duktiga & sööööööööta Noel i bt!!!!! Såå underbara färger på Molosarna!

Fiiina kombos & gulliga Damien!!!!

Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    Duntoffla skrev 2008-08-14 17:07:52 följande:
     Tack!  Man blir lite fånigt stolt vid de första stegen. Incommunicado- Fina D i flygplan och stars! Vilken storlek har du i NS-byxorna och vilken modell? Visst finns det en modell som är lite mer generös i midjan?
    Ja, första stegen kommer man ihåg väldigt väl! Åhh vad mysigt!!!! Vad duktig han är och tidig med att gå
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    lillronya skrev 2008-08-14 17:20:15 följande:
    Måste bjuda på nåt gott när vi me&i-partajjar.
    Åhh ska du ha meandi-party ikväll?
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    jojoa75 skrev 2008-08-14 18:55:01 följande:
    Spammat bildtråden lite.. Dax att fixa sig, ska jobba några nätter nu. Ha en bra kväll!
    Jätte fina bilder
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    Jen80 skrev 2008-08-14 19:53:08 följande:
    God kväll tjejer! Behöver er hjälp nu angående en suit som jag inte är hundra på. In i BT och kolla. ÄLskar färgerna, men har aldrig riktigt gillat trycket. Hmmm, kommer jag använda den tror ni??
    Hej
    Jag höll också i den fiiiina pop-filten idag, men nää jag har så många filtar Men den är verkligen jätte fin & mysig!
    Ang suiten, är jag nog inte mycket till hjälp, tvekar också på den lite...
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva

ängeln- Jätte fin shopping!!!!!!

Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    mortillsju skrev 2008-08-14 20:08:22 följande:
    Måste bara fråga! de fina tröjorna från Lindex (?) passar de till muddbyxan som jag idag köpte till Lilla S (BT) ? Dvs de med rod/oranga ränder och lila muddar??
    Ja! Jag har letat som en tok hela dagen på stan efter tröjor som matchar just de byxorna! De är ju så svårmatchade liksom.
    POP har också en lila baströja som säkert passar till också
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    mortillsju skrev 2008-08-14 20:22:35 följande:
    Vad bra! Då slipper jag tokleta Vilken tycker du passar bäst till *snokar* Kanske kan man ha lila velourjackan med??
    Båda två De passar fint båda faktiskt!
    Åhh ja, lila velourjackan hade varit jätte fin till!!! Kööööööööööööööööööööp
    Nygift & nyförälskad!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10