Inlägg från: loveliva |Visa alla inlägg
  • loveliva

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

jojoa75 skrev 2008-08-14 20:25:57 följande:
    Det är den verkligen!Finns den inte nån annanstans? Harmoni har inga nyheter alls uppe.Med knapp eller med andra ärmar alltså, flowerprintet strl 92.
    Elva små troll har den Med knapp!
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    Tjollabolla skrev 2008-08-14 20:49:43 följande:
    Ingen som sett en enfärgad orange tröja nånstans?
    Nääää tyvärr Letar också! Hade för mig att Lindex hade på flick t3b2, men inte
    Duntoffla skrev 2008-08-14 20:42:01 följande:
    Hallå igen!Nu är man mätt och belåten.Preggi och Jojoa- tack! Jojoa- Fina Emma och Lukas i BT! Preggi- kul att det funkar så bra på dagis med M! Jag vill också ha NS brallor (fortfarande) men vill verkligen inte ge 400 för dem. *dyrt*Loveliva- Fina katvig och Molo! Hilda passar verkligen i babymössorna!Jen- Jag tycker att färgerna är fina men jag har aldrig riktigt gillat Chess-printet tyvärrMen jag har för mig att både Isold och Jompa har en förkärlek för det printet. De kommer nog svara annat Ängeln- fin shopping! Är sugen att se bokstäverna på eftersom jag inte riktigt fallit för dem. (än... )mortillsju- Fina Saga i Molos ränder och blommor!

Tack snälla du!

Jag älskar mössor! Särskilt babymössor

Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    gosmamman skrev 2008-08-14 21:20:26 följande:
    Ja, det var just det! jag har ju budat lite på tradera så jag måste se vart dom auktionerna slutar innan jag handlar. Men jag vill ju passa på när det är rea också, ska kolla igenom räkenskaperna här hemma en stund.Behöver lite mer te också, jag bjuder om nån e sugen på grönt hallon te
    Tack vad snäll du är
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva

Blev utslängd från fl Skrikandes jag har ju inte gjort nåt Generad

Jen- Ava MÅSTE ha en orange/rosa Katvig, den är sååååå fin!!!! Eller det kasnke bara är jag som ÄLSKAR den Fundersam Melker fick iaf tröjan idag Fiiin!
    Mina pojkar har Puma med kadborre på dagis. Snygga faktiskt, annars gillar inte jag heller kadborre, de hade också converse, men på dagis ska de kunna ta på sig skorna själva så då funkar ju inte converse sååå bra Synd för de är ju jätte snygga!

Söööööta Moa i bt!!!

Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    Esthery skrev 2008-08-14 22:23:01 följande:
    någon som sett ngn body med en gris på från typ Småfolk, Ej sikke Lej eller Gaia & ko?? Min kompis som älskar grisar ska ha barn snart och vill gärna hitta ngt fint med en gris på till hennes bebbe. 
    Nej, jag har inte sett några grisar.
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    Mosen08 skrev 2008-08-14 22:25:02 följande:
    Taaaaack
    Hur gammal är Moa nu? För visst är hon & Hilda nästan lika gamla?
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    jompa skrev 2008-08-14 22:26:41 följande:
    Ja det kan man nästan bli avstängd för här inne på FL, den svenska avundsjukan du vet
    Jo det har jag märkt
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    Jen80 skrev 2008-08-14 22:31:34 följande:
    Preggi: Jag brukade jämt sätta det mesta för 1 kr, men nu har jag också lite högre utgångspriset på T. Behåller hellre kläderna än få alldeles för lite för dem... TYcker mina gå sådär, men hoppas det smäller till lite mer imorgon och på lörd. Har lagt ut lite nya nu också... Ja, jag kanske ska byta den chess-mönstrade till en randig. Jag tror jag tröttnar på trycket för fort, så jag har NÄSTAN bestämt mig för att lämna tillbaka den (verkligen beslutsångest!).Men den randiga känns så fisig. Hilda är jättefin i den, verkligen, men sen när jag ser den hänga där på galgen så ser den inte alls så särskilt fin ut. Såg strumpbyxorna idag med och heloranga. Lite sugen är jag nog ...
    Jag tyckte också den ser trist ut på galge i butiken, men på är den mycket finare. Så det finns enfärgade oranga strumpbyxor, fiiiint! Vill ha lite nya bodysar & leggings nu från Katvig, undra när det kommer?
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    Mosen08 skrev 2008-08-14 22:33:32 följande:
    Hon blir 4 mån nu den 24:e, tiden går så himla fort! Känns inte alls länge sen man gick och väntade på att hon skulle kika ut
    Ja visst går tiden alldeles fööööör fort! Men samtidigt kul nu när det händer så mycket i utvecklingen Söt är hon iaf din lilla Moa
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    Jen80 skrev 2008-08-14 22:41:47 följande:
    I den färgen eller andra färger? Vet du om det kommer fler färger? Ja, jag får nog blunda i affären och ge den en chans .
    Jag vill ha bodysar i orange/rosa & brun/brun Och mössor också, älskar Katvigs hjälmmössor, de sitter så bra på Hildas lilla huvud, hon har fortfarande stl 56/62.
    Nygift & nyförälskad!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10