Inlägg från: snigelina |Visa alla inlägg
  • snigelina

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Preggi skrev 2008-08-20 21:09:09 följande:
    Jag har inte fått svar på mitt mail än.. Förstår att den är fin. En sån ska vi med ha!
    Nämen då. Fast jag tror att du kan beställa utan problem. 2 pund blev portot så jag betalade 349,43 Som fraltfrott i Sverige ju!
  • snigelina
    Nimbuz skrev 2008-08-20 21:10:44 följande:
    Måste bara fråga er som är "proffs" på det här med danska barnkläder Vart finns Cirkus bodyn från MOLO att beställa från nätet i strl 86???På matador var den slut och jag känner inte för att gå i genom ALLA webbshoppar Nån som vet?
    Sweet funky har den! De har visserligen ganska dyr frakt, men 10% rabatt iaf med koden vfhöst
  • snigelina
    terezita skrev 2008-08-20 23:54:25 följande:
    gör jag?? jag räknar med hjälp av www.xe.com
    Fast det var ju pund, inte dollar Det är en engelsk shop!
  • snigelina
    Angelinah skrev 2008-08-20 23:58:05 följande:
    Se där   jag som e hemma mamma har noll koll på dagisfasonerna
    Haha, man måste inte påverkas av dagisfasonerna heller. Fodrade regnkläder kommer jug aldrig nånsin att köpa..
  • snigelina
    terezita skrev 2008-08-20 23:59:29 följande:
    va e de?? min syrra sa att den var amerikansk så jag var inte uppmärksam på att kika... ja då e de ju andra priser förståss
    Det är pund-tecken iaf
  • snigelina
    mortillsju skrev 2008-08-21 00:00:23 följande:
    Ja det är kanske lättare när man är hemma. Jag är ju hemma nu men snart är det dagisdags Det är ju hundra år sedan jag hade dagisbarn! LIllebror har skalkläder från pop. De sitter som en smäck på honom men på lillan inget bra. Hon har en skaloverall, men funderar på att kanske köra lite regnbyxor på henne med. De slipper lillebror dock. Frågan är vad man har över fleecen med. Det blåser ofta här nere....
    Varför inte bara ha skaloverallen? De har våra haft tills de varit minst 2,5 iaf Dagis har älskat den! En ws och fleeceställ så är höstgarderoben färdig!
  • snigelina
    terezita skrev 2008-08-21 00:03:04 följande:
    varför inte??visst hade väll katvig fodrade regnställ förra året va?
    Alldeles för varmt, instängt och svettigt tycker jag, men sen får andra tycka det är toppen om de vill!
  • snigelina

Usch, jag är en hemsk människa. Jag har shoppat idag också

• snigelina
    Buttelina skrev 2008-08-21 00:06:07 följande:
    jag också vad har du shoppat?
    ett par NS-byxor. IGEN. Aaaargh Men jag har faktiskt plockat bort TRE par byxor ur byrån idag

du då?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10