Inlägg från: snigelina |Visa alla inlägg
  • snigelina

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Mitt livs lycka skrev 2008-08-14 19:53:35 följande:
    Nu har jag lagt in en beställning på Molos Eskimå-body från Ziggys i England! Är det någon som beställt från dem tidigare? Är de snabba med att leverera? Hoppas att den kommer i nästa vecka!!
    Japp, det gick fort och bra! Mycket trevliga också, både per telefon och mail =)
  • snigelina

Hrmm.. måste ha mer Molo-tröjor till Stella, det är de som sitter bäst just nu. Men jag vet inte vad?

• snigelina
    jojoa75 skrev 2008-08-14 20:25:57 följande:
    Det är den verkligen!Finns den inte nån annanstans? Harmoni har inga nyheter alls uppe.Med knapp eller med andra ärmar alltså, flowerprintet strl 92.
    Eleraff har med knapp
  • snigelina
    Tjejtriss skrev 2008-08-14 20:30:39 följande:
    Eleraff har med knapp
    Oj, du kanske skulle ha babystrl..
  • snigelina

Men, jag är lite ledsen ändå Hade så gärna velat ha en pingvintröja med randiga ärmar till Stella..

• snigelina
    maggan75 skrev 2008-08-14 20:39:04 följande:
    Den letar jag oxå efter   men hittar bara upp till 92  har nog letat igenom varenda länk i TS
    Jag tror pingvinerna bara finns i pojkvariant i juniorstrl
  • snigelina
    maggan75 skrev 2008-08-14 20:41:08 följande:
    nä fy Diskriminering
    Mmm.. samma med uttrarna i höstas tex Fast lammen fanns ju i både flick- och pojkvariant på junior då, så jag tycker allt att det borde vara samma med pingvinerna.
  • snigelina
    maggan75 skrev 2008-08-14 20:44:14 följande:
    Ja jag vill ju ha ..........
    Jaaaa, dumma Molo..
  • snigelina

NU kom jag på en tröja jag vill ha till Stella. Nån som sett umbrella med randiga ärmar i nån svensk shop?

• snigelina
    maggan75 skrev 2008-08-14 20:49:09 följande:
    Kan man krympa barnen kanske *funderar *
    Jaaa.. haha.. vi gör det
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10