Inlägg från: snigelina |Visa alla inlägg
  • snigelina

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Har hittat umbrella-tröjan jag vill ha, äntligen! Preggi, vilken strl skulle du ha?

• snigelina
    Tjollabolla skrev 2008-08-15 22:06:03 följande:
    Alltså jag tycker ju jeansen är fina, men fruktansvärt dyra. Å andra sidan går dom ju för 300 på Tradera så då är det ju nästan sak samma... Men ÄNDÅ!
    Jag beställde just ett par av de nya De kan ju användas läääänge.
  • snigelina

Jag vågar knappt säga det... men mina t-auktioner är bara knappt 400 kr från 10000!

• snigelina
    Tjollabolla skrev 2008-08-15 22:08:59 följande:
    Oj herregud!! vad säljer du egentligen?!?! Vill du inboxa ditt nick
    Kläder, fast det är hemskt många auktioner, det är det som gör det

Kika på Buttes lista annars
  • snigelina
    Buttelina skrev 2008-08-15 22:10:39 följande:
    Ojdå grattis jag är glad för att mina är uppe i 1300
    Ja, men då har du ju int så många auktioner heller så det blir ju säkert samma/auktion Gjorde en me&i-beställning på drygt 3000 kr som ska betalas sen också Jag som inte skulle ha nåt från me&i..
  • snigelina
    Jen80 skrev 2008-08-15 22:15:24 följande:
    Tjejtriss: Åh, va kul att få en massa nya shoppingpengar !! Kan du inte skicka ditt nick till mig med ?Mian går det sådär för, men min Molo-overall får jag iaf lite för. Har en del som går ut imorgon, men vet inte vad jag ska packa det i. har inget bra här hemma. Hmmm...
    I buttes blogg finns en lista med tradera-nick Jag har tre molooveraller och de hjälper ju till att dra upp summan ganska rejält

Vi ska köpa systemkamera så åtminstone hälften av pengarna går till den...
  • snigelina
    Preggi skrev 2008-08-15 22:16:48 följande:
    Vart då? I sverige? Jag är ute efter 98 eller kanske 92?
    98 finns
  • snigelina
    Buttelina skrev 2008-08-15 22:20:06 följande:
    du är så hemlighetsfull
    Japp, för jag har inte beställt min än
  • snigelina

NU är fina umbrella-tröjan med randiga ärmar beställd

• snigelina
    Jen80 skrev 2008-08-15 22:30:02 följande:
    Ja, jag brukade ta det, men jag vet inte vad jag tänkte när jag slängde en massa kassar som låg här hemma. Tröttnade väl på dem... jaja, får klura ut nåt.Hon ligger nog rätt mycket på medel tror jag. Ska till bvc nästa vecka. Vid 2 mån var hon 57 cm lång och vägde 5405 gr. Ska bli kul att se hur mycket hon har vuxit nu .Nähe, nu ska jag gå och lägga mig. God natt på er !
    Har ni sopsäckar hemma? Det är ganska kraftig plast (om det inte är de billigaste) så det funkar att klippa sönder bitar och packa i
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10