Inlägg från: mortillsju |Visa alla inlägg
  • mortillsju

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Duntoffla skrev 2008-06-05 21:37:02 följande:
    Ah! Den är fin! Du vill inte ha tillhörande tröja eller body till?  Eller den gröna med vita prickar från Molo. Eller rosa med vita prickar (cirklar)Dennarackamaja.se/oscommerce_st/catalog/product_in...Dennarackamaja.se/oscommerce_st/catalog/product_in...eller denna fast tröjarackamaja.se/oscommerce_st/catalog/product_in...
    Åhhh så många alternativ. Jag har ju nåt slags linne i den korallröd/rosa med cirklar. Men vill ju ha nåt långärmat denna gång! Det blir nog fint med både den rosa och den med prickärmar till! Tack!
  • mortillsju
    lollypop skrev 2008-06-05 21:42:36 följande:
    Denna...
    Du måste absolut fota din lilla när du har samma mönster uppe och nere så jag får en känsla för hur det blir tillsammans!!
  • mortillsju
    Zvartaliljan skrev 2008-06-05 21:43:22 följande:
    annars är de superfina som knickers tycker jag Godkväll i tråden förresten varit lite off i några dar nu utan dator. Åker iväg imorgon igen. Men nu är mobilt bredband beställt
    En så sommarsöt liten flicka!!
  • mortillsju
    lillronya skrev 2008-06-05 21:48:34 följande:
    Nu finns Emilio med ränder i bt.
    Jag såg det! Så fin han var i det svart/vita. Supertuff!
  • mortillsju

ANGELINAH....där har vi ju kombinationen vi pratat om här idag i BT. Hoppas allt är acceptabelt hemma hos er. Mer går absolut inte att kräva.

• mortillsju
    lillronya skrev 2008-06-05 22:04:10 följande:
    JAg skulle vilja ha svart/vit randiga leggings och rosa/vit randig klänning/tunika till Anjelin.
    Nån slags sån kombo är jag inne på till lillan nu. Jag har de rosa/vita leggingsen. Skulle nog vilja ha avrt/vita eller gul/gul randig kombination upptill. Men inte hel klänning dock.
  • mortillsju
    lillronya skrev 2008-06-05 22:10:39 följande:
    Ja det tror jag blir fint. Egentligen skulle jag vilja ha tvärtom, men jag har inte sett klänningen i svart/vitt.
    Den finns på rackamaja tror jag.
  • mortillsju
    Angelinah skrev 2008-06-05 22:12:50 följande:
    Allt ok här.. man överlever det mesta..
    Klart. Så är det ju. Sen önskar man ju dock nåt mer av livet, än att bara överleva.
  • mortillsju
    lillronya skrev 2008-06-05 22:13:11 följande:
    Jag har också de leggingsen. Tänkte ha molnklänningen till. Har också en mörk jeanstunika från dunnis som är fin till.Men efter vår plötsliga katvigfeber har jag ett litet behov av randiga klänningen.
    Usch ja Jag har också lite sån feber efter dagen fina paket!!
  • mortillsju
    lillronya skrev 2008-06-05 22:20:41 följande:
    Vad fick du i det? Rosarandiga jackan, ja.Klänning få vänta. HAr handlat lite på T så nu får det vara stopp ett tag.
    Ibland är det kul att bara ha ett span tycker jag Att fundera lite på ett köp. Som sen kanske blir av....eller inte.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10