Inlägg från: mortillsju |Visa alla inlägg
  • mortillsju
    Angelinah skrev 2008-06-05 22:32:02 följande:
    så här sitter dom på eftermiddan här hemma   söta va
    Fint med storbarn och småbarn ihop!
  • mortillsju
    Angelinah skrev 2008-06-05 22:38:49 följande:
    ja.. och min son e verkligen ine mycket för småbarn annars.. men när hon kommer så lyfter han upp henne så snällt och delar med sig av det han har.. brillor eller vad det nu kan vara..  *sååå söta*
    Det är så spännande att se dem interagera med varandra. En lite trulig tonåring med ett charmande och skrattande småbarn. De små är kärleksöppnare och lättar upp hemma tycker jag. En massa bus, viskningar och lek hör jag i alla fall varje dag från tonåringarnas rum när de små är där inne. Och det är så mycket kärlek mellan dem alla. *glad och rörd*
  • mortillsju

God natt till Angelinah och loveliva!

och god kväll till Lina med Liten!

Själv så frossar man ju i kaffe och smörgåsrån Denna nationaldagsafton *fest*

• mortillsju
    Lina med Liten skrev 2008-06-05 23:13:24 följande:
    en småbarnsförälders favvosnacks
    Ja herregud. Det enda som finns hemma numera. Smuligt är det, inget smakar de men har väl lite underhållningsvärde då de krasar i munnen
  • mortillsju

OK...nu är det så här. Jag hade liksom betsämt mig för en rosa midiappeltröja(Katvig)  till lillasyster efter att ha sett alla fina bilder på små söta tjejer i denna tröja i BT (förbaskade BT ) Men nu efter kvällens prat funderar jag på en svart/vit randig istället (även den Katvig). Så hur ska jag göra? Den ska vara till rosa/vita leggingsen från Katvig. Och velourjackan såklart

• mortillsju

Japp. Svårt val. Jag gillar ribben (alltså randiga tröjan) bäst som material. Det sitter bra på en rund liten mage. Midaappeltröjan är ju mer av tightstyg (tror jag) men tycker mönstret är så härligt!!

• mortillsju
    Duntoffla skrev 2008-06-05 23:22:47 följande:
    Men åååh var irriterande! Hittade ju den gröna jackan nu på frökenblå i Danmark. På rea....men men frakten från helvetet! Så typiskt...*morr*
    Vänta du in ajabaja. De har nog rea snart!
  • mortillsju
    Fantastiska Skatt skrev 2008-06-05 23:26:32 följande:
    Midiapplen är stretchig och skön och sitter jättebra på min lille knubbis iaf och han har mage! Både tröja, body, sommarsuit och bodysuit - klänning kan jag tyvärr inte svara på
    Aha...du har den? Finns det någon bild i BT med den på?

Har du även en i randningen? Vet du hur de skiljer i storlek?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10