Inlägg från: Damien och Adrian |Visa alla inlägg
  • Damien och Adrian

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

jompa skrev 2008-07-07 14:46:36 följande:
    Det verkar ju som pingvinerna kommer i två olika suiter, en men tjej kantband och en med kill kanske?
    som lammen o kossorna. Det är bra!
    stolt mamma till Damien - född 13 september 2007
  • Damien och Adrian
    Elaizans mamma skrev 2008-07-07 21:05:44 följande:
    Hej,Va inne hos "min" affär idag och shoppade en massa Molo och katvig på rean, fanns massa kvarSåg då att de hade fått in ett par GRYMT coola jeans märket heter eBBe, någon som har hört talas om dessa?Va inte farligt dyra heller 299:-, å sååååå snygga.Ahhh, måste åka in och köpa dom imon
    i vilken stad var du? Jag såg nämligen exakt samma, undrar om det är samma stad?
  • Damien och Adrian

poppilopp har fått in Molo, jag ahr inte läst tråden tidigare idag  - fullt upp hemma - men ni kanske redan har noterat detta?

• Damien och Adrian

annacill också.

Poppilopp tar 239 kr för skidåkartjejerna medan annacill tar 218 kr. *me no like difference*

• Damien och Adrian
    Preggi skrev 2008-07-08 20:14:23 följande:
    Jag såg det jag med men de som har fraktfritt höjer väl priset för att kompensera förlusten de gör på frakten? Såg att de tar 269 för en tröja som kostar 249 nånannanstans.. Godkväll förresten! Här är tjejerna nattade och mannen spelar golf och jag sitter här med en stor skål godis Nu saknas bara lite shopping.. Lite sugen på pingvinerna med rosarandiga ärmar från poppilopp
    ah godis! *sugen* är hungrig ska gå o göra pannkakor.

Ja de kompenserar väl förlust frakt men om alla plagg höjs så är det lagom kul för mig som köpare. Bättre ta frakt då. Såg att gucce tog 229 kr för randig tröja som andra tar 179 kr för, stor skillnad tycker jag.

SDjälv hade jag köpt grön randig Molotröja o spacesuit, spacetröja utan randig ärm o isbjörn utan ränder på stört - om alla hade funnits i samma butik. Som de tär nu sneglar jag åt att köpa danskt men det blir vädligt dyrt o man hittar inte allt i samma butik iaf.

idag fick jag hem massa moloreaplagg, ska ta kort o lägga in, men gör det nog imorgon.
  • Damien och Adrian
    Tjejtriss skrev 2008-07-08 21:33:00 följande:
    Hippo har fått in bilder, fast inte på allt än och endel bilder ligger på fel plagg
    typiskt.

Jag har beställt en KikKid heldress i grått stlk 92, hoppas den fanns på lager - det verkade så. Är de små i storlekarna?
  • Damien och Adrian

ska ni beställa utomlands nu? *hoppar snabbt in i tråden* får jag också vara med i så fall? MOLO?

Jag brukar också beställa runt om i världen. USA o Danmark mest dock.

• Damien och Adrian
    Buttelina skrev 2008-07-08 21:43:33 följande:
    nä jag tycker inte dom är så himla små.. jag har 86 till lillebror ett tag tillsööööta thea i bildis
    oj då kan Damien ha sin i vår... stlk 86 var slut så det fick bli så.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10