Inlägg från: Damien och Adrian |Visa alla inlägg
  • Damien och Adrian

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Nu har även jag blivit med höstmolo. Allt prat om utlandsbeställning gjorde att jag beställde lite: pingvintröja med brunrandiga ärmar (ärmen=makens önskemål), spacesuit, eskimåsuit o sen var det mest lite olika gamla molo på rea.

godnatt!

stolt mamma till Damien - född 13 september 2007
  • Damien och Adrian

God morgon alla shopoholics!

Preggi skrev 2008-07-09 00:15:14 följande:
    Jag tycker att de är lite stora. Tröjor i 86/92 sitter helt perfekt på min 3 åring som är normal kanske lite liten för åldern. I andra kläder har hon 92/98.
    Är det så med storlekar att de kan ha 86 el 92 hur länge som helst nu? Jag ahr hört om barn som har det länge medan ett syskonbarn hoppade raskt över dessa storlekar redan som 1-åring.

Min grabb har storlek 80 ca, de är något stora i byxlängd än. I Molo o Katvig har han även en del större storlekar.

Jag köpte en Molooverall från förra säsongen (ärtgrön) stlk 86 - jag tänke rmig att den passar i feb om inte i dec. Men de ska vara lite stora, kanske dröjer nästa storlek länge? Vad tror ni? Professional opinion pelase!
  • Damien och Adrian
    belladona skrev 2008-07-09 01:43:30 följande:
    var beställde du ?
    Jag beställde förra säsongens molooverall på rackamaja och sedan tog jag mig en "titt" på

www.ziggys.biz

råkade se reklamen när jag var inne på Tradera o tänkte bara kolla... en sak ledde till en annan och vips var det klart!

Men jag vill gärna sambeställa med er andra där ni skulle beställa! Jag kan handla mer! *det drar i köptarmen*
  • Damien och Adrian
    Zvartaliljan skrev 2008-07-09 08:59:57 följande:
    Godmorgon! Ang.NS så har nyheterna visst kommit nu Eleraff hade fått in dom igår...tyvärr hade hon dom i butiken i Borgholm och jag var ju i Kalmar så jag kunde inte kika
    åhhh!!!! Mer shopping!
  • Damien och Adrian
    Fru Wadell skrev 2008-07-09 09:27:31 följande:
    he. först gångenn jag är här ser regnbågströjan!! finns den någonstans i mindre storlek? vi ska på pridefestivalen o vad passar väl bättre än just en regbgströja?milton har storlek 68.tack på förhand
    Mig veterligt finns regnbågen i alla storlekar?
  • Damien och Adrian
    Buttelina skrev 2008-07-09 09:32:17 följande:
    men tex poppilopp har tagit in bodysar i strl 56-74 och tröjor i strl 74-92..
    aha, tröjor i små storlekar kan ju knappast sälja, alla vill ha bodies til de små - det hade t.o.m jag som annars är tröjtokig. Jag började med tröjor först i stlk 74.
  • Damien och Adrian
    Buttelina skrev 2008-07-09 10:03:15 följande:
    80 kommer räcka... dom är smala dock... min son har strl 86 och han är ca 82 lång och väger ca 12.5kg
    japp tajta modeller!
  • Damien och Adrian
    anka1791 skrev 2008-07-09 10:19:51 följande:
    ok, tack! Frågan är om 80 blir för smal då... hon har ju lite mage.
    ta 86, de är smala o hon lär snart växa i den.
  • Damien och Adrian

Värst vad ni snackar regnbågar, jag köpte bägge säsongerna innan  med olika regnbågar men använder dem inte. Tycker inte de är så snygga generellt o inte på sonen. Det blir T. nu.

Ska strax lägga in mina kap i bildtråden.

• Damien och Adrian
    Love2007 skrev 2008-07-09 10:50:52 följande:
    Åhh vilka fina köp i BT, VILL ha regnstället Ida T med hajar, var köpte du ditt, ngn rea?
    Jag köpte mitt privat, 300 kr. rea har de på phunkycool.at men jag tror det bara finns gröna kvar.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10