Vi som shoppar danska barnkläder Del 10
Jag kunde inte låta bli att maila 1klass o fråga dem om avgiften med tanke på att vi shopoholics vänder oss till andra nu.... Får se om de reagerar.
Jag kunde inte låta bli att maila 1klass o fråga dem om avgiften med tanke på att vi shopoholics vänder oss till andra nu.... Får se om de reagerar.
Det är 45% rabatt nu på phunkycool.at! Jag har köpt Danefae o Ida T!
1klass har svarat mig - de sa i princip att det var trist o att de hade läst tråden men kunde inte göra skilland på de som beställer tunga barnvagnar o de som köper kläder - de motiverade också sin avgift emd att de var tidiga med Molorea, hade stort utbud osv.
Fast lika tidiga med rea var matadorkids o andra som tar 29 kr, det hänger på vilja/ork o organisationsförmåga huruvida man kan göra skillnad eller ej. Man kan ju t ex ha fraktfritt UPP till 500 kr istället, det lär ingen barnvagn kosta o då gäller det småpaket.
Lägger in lite bilder i BT, hade ju 5 paket som kom idag, väntar ännu på ett par!
Mycket grått från molo rågade det bli, men såååå snyggt särskilt tröjan med stjärnor, den är så fin IRL!
Lite OT men:
Köpte GANT & Helly Hansen huvjackor, 86 o 92 men de var precis lika små.... Kan ju inte ha två marinblå det är ju trist. Får vä skicka H.H på T. Hojta annars om någon vill ha den...
har ni sett Molos knappbody? den var så cool!
http://blog.lillahelsingborg.se/#category0
gillade bokstäver o cirkus med, även om cirkus var brokig... får se hur den e live sen...
Jag är också impad av mig själv - inget nytt Molo än. Skriver mental lista på allt jag vill ha men vill gärna tänka till lite o se hela kollektionen. Ska nog ha spacebyxa+tröja som pyamas, samtidigt vill jag kanske ha tröjan till jeans... suit kanske istället som pyamas?
Kattwr o cirkus vill jag ha, älgar ev o bokstäver men troligen också mer som hemmaplagg eg, el bryter de fint mot Nova Star o GANT kanske?
Annars är pingviner, isbjörnar o en del annat givna men svårt veta om det ska vara printärm el ränder osv. Pingviner med rosa ärmar för tjejer var ju vrålsnygg de borde ha en sån med gröna ärmar till killarna tycker jag.
Någon mer som fått in bilder på Katvig? Jag är så sugen på att köpa en del där!
Inte jag! Sonen sover middag o jag får datortid
*älskar*