-
Härligt!Duntoffla skrev 2008-06-17 22:17:14 följande:Yes! Fick precis sålt min Katvigdyna på Köp nu! Klirr i kassan!
-
Godkväll! Det måste vara så roligt att handla tjejkläder nu! Jag kan tänka mig hur jag skulle vara om jag fick en tjej någon gång..Jen80 skrev 2008-06-17 22:22:00 följande:God kväll på er!Är lite halvt frånvarande här nu för tiden, men går in och kikar på finfina barn i BT varje dag . Belladonna: Åh, älskar din Småfolksfilt!! Vill också ha!! Vart kan man hitta den? Gärna på rea...Angelinah: Kul att du är tillbaka !! Har saknat dig och söta Ida i BT. Satsa på din dröm! Sambon har också varit på mig i några år, men barn kommer i vägen och nu har vi ju redan en butik här i stan. Fler av samma märken behövs inte här ...Idag kom en Molo-suit på posten. Köpt på T för ett tag sen. Vit med lila prickar och gröna kanter. Jättefin!Igår kom det en Småfolksbody, blommig, som Ava har likadan i suit. Älskar det mönstret. Grymt sugen på filten!!Har blivit en hel del shopping på Pop den senaste veckan också. Fin flickkläder finns i mängder där ju ...
-
Nu ska jag hoppa i säng. Godnatt tjejer och shoppa väl!
Fantastiska skatt, åker ni imorgon? Hoppas att ni får en mysig resa! -
Godkväll! Tittar alla på fotbollen? För mig räcker det med att höra tv:n i bakgrunden och makens muttrande
Kom precis hem från en löprunda och måste få skryta lite och berätta att jag sprang milen på 50 blankt idag! *stolt*
Ingen shopping för mig idag, väntar på paket med Nanoou från LPL, är det postutdelning imorgon?
Dunis, så fin Noel är i MAT jackan! Strl ser ju helt perfekt ut till hösten, vilken tur! Jag har inte sett honom stå upp förut, vad stor han har blivit!
Loveliva, underbara bilder på Hilda, vilken sötnos!
Preggi, fina fina töser! Tigertunikan är underbar!
Infinite joy, din tjej ser ut som ett litet bustroll, superfin i den krylltröjan från Molo!
Jojoa, din tjej ser ut att vara redo för en regnig sommar.. -
Jag tycker om att springa jagjompa skrev 2008-06-18 21:44:16 följande:Shit springer du en mil , jag skulle kanske orka en kilometer. Måste ta tag i det där i höst igen. Ja inte att springa då men börja träna. Springa är det absolut tråkigaste jag vet.
Har du gett upp fotbollen?
Det verkar inte gå så bra hör jag på makens sura kommentarer.
-
jojoa75 skrev 2008-06-18 21:49:08 följande:Gokväll! Imorron kommer det post, inte på fredag dock.Mmmm, hon är heeelt klart redo! Min knäppa lilla tjej.. Hon hade på sig dom inomhus, hela munderingen i lite över två timmar.. *envis som synden*När tog hon då av sig dom?JO, när hon skulle gå UT!!! Knäppa tös.. (kikkid klänning o wheat leggings som iaf är danskt)
De vet vad de vill de små
-
Haha, ett litet uppehåll baraInfinite Joy skrev 2008-06-18 22:09:21 följande:Haha... påminner om mig. Jag och sambon träffades på gymet och vi lovade varandra dyrt och heliugt att vi aldrig skullesluta träna..... har inte tränat på snart 3 år. Måste ta tag i det.
Jag hade inte tagit ett löpsteg på 8 år när jag gav mig ut i februari, sen har jag sakta ökat på och nu sen ett par månader springer jag flera ggr i veckan.
Det låter som mkt motion det medjojoa75 skrev 2008-06-18 22:05:36 följande:Tack! Ja, hon vet verkligen vad hon vill... maken till envisare barn finns inte... Men såååå go ändå, o det är ju tur! Isold: grymt impad av ditt springande.. min motionering är såhär: jaga Emma när hon rymmer (japp, hon rymmer, bryr sig inte, bara går utan att kolla om man är med eller inte), gå ut med hunden o samtidigt hålla koll på två barn som springer åt varsitt håll (tur man har en flockhund så att han hjälper mig ), städa, klippa gräs, slipa, måla, sitta här o öva fingrarna på tangenterna, stå o gå på jobb... Ja, det är väl det hela Var medlem på gym tidigare, men flyttade ut till förort o sen blev det så hiiiimla bökigt att ta sig in till stan till det där gymmet, så man bara orkade inte (bodde granne med gymmet innan o var därav där ganska ofta, iaf minst en gång i halvåret )Vet hur det är att ha en rymling, lillkillen sticker så fort han får chansen, urjobbigt!
-
Jen, hur kunde jag missa dina sötnosar i bildtråden? Jättefina! Underbart med stolta storebröder! Jag tror nog Ilon skulle vara riktigt fin i en MAT jacka
-
Jag har bara två barn men känner igen det där med rumpan ändåJen80 skrev 2008-06-18 22:19:46 följande:gosmamman: Kom på att hon hade Småfolk på bägge bilderna. Men min favvis är iaf den med blommorna . Elefanterna är också söta...Duntoffla: Din sötis var det ju med fina MAT-jackan. Bra köp!!Isolde: Åh, va duktig du är som springer. Jag har lovat mig själv att jag ska ut och springa så fort jag känner mig ok i kroppen och inte har ont i bäckenet längre. Är sugen nu, men det är väl för att jag inte kan . Ska iaf försöka träna lite här hemma och försöka fixa till kroppen lite . Har inte gjort ett dugg sen jag blev gravid med Liam 2004. Känner att kroppen behöver röra lite på sig, även om det inte är för att gå ned i vikt för det gör jag ändå. Kollade mig i spegeln idag och insåg att rumpan hamnar längre och längre ner för varje barn man föder haha . Tror ni man kan få upp den igen ?!?!?
Men löpningen har hjälpt iaf, märks ordentligt på kläderna
-
Godnatt godnatt! Hoppas nu dottern förstår att det inte är värt att väcka dig inattjompa skrev 2008-06-18 22:24:32 följande:Jompa är sur, så jag säger gonatt nu.