Inlägg från: isold2003 |Visa alla inlägg
  • isold2003

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

jompa skrev 2008-06-13 22:09:29 följande:
    Hoppas det. Men det är ju fortfarande spring in dit några gånger på kvällen.Nä nu ska jag gå och lägga mig och läsa mina nya tidningar som kommit i veckan Natti tjejer, shoppa lugnt............NOT
    Håller tummarna för att natten blir lugn! Godnatt.
  • isold2003

Nu ska jag ta och hoppa i säng. Ser fram emot utfflykten imorgon Godnatt och shoppa väl!

• isold2003
    Ullis 10 skrev 2008-06-14 21:14:05 följande:
    Tänkte att ngn av er danskspec. kan bekräfta mina misstankar om att Katvigs velourjacka grön/turkos, skär sig rejält med den turkosa velourbyxan?
    De skär sig tyvärr.

Godkväll i tråden

Har haft en härlig dag med pojkarna i Mariefred och åkt massor med tåg. Och inte hann jag in i klädbutiken, hur gick det till? Imorgon blir det iaf shopping på Slitage *längtar*
    Vad har ni haft för er idag? Shoppat något fint?

Lilronya, gud så söta dina flickor är!!

Butte, herdetröjan är helt underbar, passar din sötnos perfekt! Och Biapiraten, jättefin! Vad stor han ser ut.

Ängeln, dynan ser jättefin ut, duktigt!

Infinite joy, kul att få se dina söta barn i bildtråden! Den mermaidtunikan är så himla söt, önskar att jag hade haft en liten tjej..
  • isold2003
    jompa skrev 2008-06-14 21:37:44 följande:
    Nä ska ta en tidigt kväll och sova ikapp lite.Imorgon ska jag leta efter Katvigs rosa/vita suite till kompisens lilla nyfödda dotter. Vill hitta till bra pris.Sov gott tjejer.Shoppa väl
    Går du och lägger dig nu när jag kommer? Hoppas att du får en lugn natt! Sov gott.
  • isold2003
    Lina med Liten skrev 2008-06-14 21:43:27 följande:
    Isold: vad skoj! Då är pojkarna glada o nöjda då?
    Absolut!
  • isold2003
    Lina med Liten skrev 2008-06-14 22:11:24 följande:
    usch jag får skämmas... men LÖSGODIS! Allt möjligt gott va det o nu är det snart slut... *grävskopan varit framme igen*
    Inte skämmas, godis är gott! Sitter själv och mumsar Fazer blå..
  • isold2003
    CamillaJ skrev 2008-06-14 22:29:40 följande:
    God kväll....jaha här sitter ni och prata godis.. vill bara tillägga att jag var ute för några tim sen och gick/joggade men ät ni haha.. nej skojar jag har ätit daim idag och det va jätte gott break med och cocco De är de bästa jag vet choklad!Super fina bilder i bt!!!!
    Ha, jag sprang 8 km före mitt lördagsgodis Godkväll förresten
  • isold2003
    lollypop skrev 2008-06-14 22:26:17 följande:
    Go kväll! Underbara barn/kläd/hund-bilder i BT Ska läsa tillbaka lite i tråden...Hoppas allt är bra med alla!!!???
    Godkväll!
  • isold2003
    Lina med Liten skrev 2008-06-14 22:32:51 följande:
    tack nu måste jag nog gå och kräkas lite (förlåt om ngn tog illa upp-det va inte meningen isf)

Förlåt!

Buttelina skrev 2008-06-14 22:32:22 följande:
    fy vad flitiga ni är i denna tråden. jag tycker att det är så tråkigt att motionera
    Jag tycker ju faktiskt om att jogga *lite knäpp* Betydligt roligare nu också än för ett par månader sen när jag precis hade börjat. Nu märks det ju att det ger resultat, både på kondisen och på kläderna.
  • isold2003
    Buttelina skrev 2008-06-14 22:37:45 följande:
    nä, det är ju en eeeevighet... men dom som sålde den till oss är ett gammalt par som gillade oss så mycket att dom ville att vi skulle komma och dricka kaffe imorgon
    Vad mysigt!
    Lina med Liten skrev 2008-06-14 22:38:30 följande:
    hihi de vill bara klämma på bia o isabel
    Helt förståeligt!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10