Inlägg från: isold2003 |Visa alla inlägg
  • isold2003

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Nu ska jag hoppa i säng. Hann slänga in en beställning på lite Mala, Danefae och Norlie från Ammetoej också. Färdigshoppat för idag tror jag

Godnat och shoppa väl! 

• isold2003

Godkväll allihop! Hela mailen nerlusad med trevliga reamail från danska shoppar men jag har lyckats hålla mig och inte beställt något mer. Hra ni shoppat idag?

Angelinah, vad roligt att se dig här! Vi har saknat dig och bilderna på Ida. Förstår att det tar tid att hämta sig och förstå vad som har hänt *kram* Superfina semesterbilder i bildtråden.

Infinite Joy, söta barn! Du har en bee med ståbräda?! Hur fungerar det? Lite sugen på att prova.

Zvartaliljan, fina Maia i Sveastar, så söt!

Buute, vilken skillnad på lillebror med ny frisyr! Blev han ett år äldre över en natt? Jättefint!

• isold2003

Gosmamman, vilken underbar bild på bebben! Jättefina i Småfolk dina tjejer

Lourdes, så fina Molos regnbyxor är! Ångrar nästan att jag inte köpt några.

• isold2003
    gosmamman skrev 2008-06-16 20:23:43 följande:
    har ni koll på nå mer reor?
    Bara danska..
  • isold2003
    Helle skrev 2008-06-16 20:31:28 följande:
    Såg att LPL hade rea på Nanoou. Vet någon hur deras baggybyxor är i storlek?
    Nej tyvärr. Stora killen ville ha såna men de finns ju bara upp till strl 92 så det blev inga. Jag hade tillgodokvitto på LPL så jag slog till på olivfärgade t-shirts till pojkarna och ett par knickers till lillkillen.
  • isold2003
    jompa skrev 2008-06-16 20:38:15 följande:
    Vilka då???Nån som har ok frakt kostnad?God kväll förresten.Båda barnen lagda och efter bad och nattning är man fasiken helt slut. En treåring som säger nej till allt bara för att säga emot och en ettåring som skriker efter välling. Kan det bli bättre
    Beställde från Emmamai igår, de har 50 dkr i frakt. Har valt förskottsbetalning så det kan ju kanske gå att uppdatera ordern om det är något som ska sambeställas AnnaLuca har bra rea och nu 20% extra på reapriset, deras frakt är lite högre tyvärr. Prinsesserogpirater har 40% på bla Molo, 50dkr i frakt. Babydeluxe börjar sin stora rea imorgon.
  • isold2003
    jompa skrev 2008-06-16 20:47:58 följande:
    Isold: Har Slitage Mini Rodini jeans?
    Japp, just nu 30% rea också
  • isold2003
    gosmamman skrev 2008-06-16 20:52:51 följande:
    www.litenpalandet.se/popup.html hade lite snygg modell, men jag är inte helt förtjust i sverige färgerna.
    Vilken rolig! Jag håller med om färgerna. Barntröjan med rosa blommor är mkt snyggare i färgen.
  • isold2003
    jompa skrev 2008-06-16 20:55:58 följande:
    Har de modellen som heter Mud och Slim? Eller det kanske du inte vet.
    De har de som heter mud iaf. Slim vet jag faktiskt inte. De har en modell som är lite mörkare blå också som är lite tunnare jeanstyg, känns som en sommarmodell. Sen har de ett par grå som kan vara slimmodellen, har för mig att de är lite smalare än de blå mud jeansen.
  • isold2003
    loveliva skrev 2008-06-16 21:04:45 följande:
    Ja, hon är helt fantastisk denna underbara Hilda. Hon har varit sååå nöjd hela veckan och flygresan sov hon mest. Var lite orolig hur hon skulle reagera på värmen, men hon verka gilla det Åt mer än vanligt men det är ju helt förståligt & bara bra.
    Det låter härligt! Var pojkarna lika nöjda?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10