Inlägg från: loveliva |Visa alla inlägg
  • loveliva

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

ängeln83 skrev 2008-08-21 11:26:10 följande:
    Dom är sjukt snygga, och jätte sköna.Jag o sambon tävlar om att ha på oss dom, lite väl svensson varning att ha på sej dom samtidigt
    Åhhh jeansen fanns ju i min längd (30), men tyvärr slut Hoppas det kommer påfyllning snart! Finns de någon annanstanns?
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva

Nu ska vi till affären och köpa pasta tills min käraste kommer hem på lunch

Ses senare!

Nygift & nyförälskad!
  • loveliva

Ängeln- Vad har du för stl i dina BRANDjeans? Är de normala i stl?

Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    ängeln83 skrev 2008-08-21 12:18:22 följande:
    Jag har 26-32 på mina, tycker nog att dom är ganska normala i storlek, sen beror det ju lite på hur man vill ha dom, mina sitter ju tight, men jag är lite sugen på att köpa ett par i en storlek större så dom blir lite baggy.
    Jag vill också ha dem tajta, så 26-30 borde ju bli bra då kanske?
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    ängeln83 skrev 2008-08-21 12:23:36 följande:
    Jupp, det blir nog bra.Har du hittat dom nån annastans?Jag blev super sugen på ett par till nu när vi pratar om dom
    Nej har inte hittat dem Får vänta på att Enzo får hem dem då
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    Mosen08 skrev 2008-08-21 13:11:53 följande:
    Vad har du för strl till Hilda i stjärnhjälmmössan?
    M köööööööööööööp den är jätte fin!!!!
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    Tjollabolla skrev 2008-08-21 19:56:03 följande:
    Hej flickor! Har varit iväg på äventyr hela dagen... Vet knappt om jag vågar skriva det här, men nåja, tjyvläser dom får dom skylla sig själva Jag har varit på ny anställningsintervju! OCH fått jobbet!!! Så jag slipper vara på det andra stället! *otroligt glad* Kände bara att det inte skulle funka och att vi nu fått en sån dålig start så det skulle aldrig gå. Imorgon måste jag bara ringa och säga det till dom  Gaah vad sura dom kommer att bli! Spanade på en sååå söt småfolk tröja idag, blå med flodisar på, oranga kantband. Superfin! Men jag höll mig, har shoppat till mig själv idag inför bröllopet vi ska på på lördag. Det stämmer att dom ändrat modellen. Ca 2 cm kortare och bredare, såg det direkt. Tror dock att det kanske blir bra ändå, Milo har ju en ganska lång bit under kulmagen. Frågade i butiken och dom sa att många hade anmärkt på längden, att det såg ut som klänningar nästan...*uppsats slut*
    GRATTIS till nya jobbet!!!!!!
    Önskar dig lycka till

Hemma efter en em på stan och storhandling på Maxi (sååå trist att köpa mat, roligare med danska barnkläder ).
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    Ullis 10 skrev 2008-08-21 15:37:22 följande:
    Risken är att vi väntar tills det är dags för overallen.... :)
    Inga lurvar eller något annat nytt på K idag heller
    Hmm de verka inte ha såå stor koll där Fundersam Tur att det finns webbshoppar
    Men där finns en orange/blå velourjacka i stl 104 Dock ingen rea.
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    Tjollabolla skrev 2008-08-21 20:22:08 följande:
    Vet du om dom är små i storlekarna när man kommer upp i större storlekar, velourjackorna från Katvig alltså? Jag köpte en till min kusin som hon ska få när hon fyller år. Storlek 104 som hon har annars, men den ser så liten ut. Undrar om hon ens kan ha den IHHH! Mina auktioner ligger på 2717 Tjoho! Det är väldigt många som budat på många olika auktioner, lär bli massa samfrakt. Tycker det är så svårt att veta hur jag ska packa det osv.
    Nej, tycker inte de är särskilt små i stl, men man kan ju lätt gå upp 1 eller 2 storlekar tack vare den suveräna mudden i midjan
    Nygift & nyförälskad!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10