Tjollabolla skrev 2008-08-21 19:56:03 följande:
Hej flickor! Har varit iväg på äventyr hela dagen... Vet knappt om jag vågar skriva det här, men nåja, tjyvläser dom får dom skylla sig själva Jag har varit på ny anställningsintervju! OCH fått jobbet!!! Så jag slipper vara på det andra stället! *otroligt glad* Kände bara att det inte skulle funka och att vi nu fått en sån dålig start så det skulle aldrig gå. Imorgon måste jag bara ringa och säga det till dom Gaah vad sura dom kommer att bli! Spanade på en sååå söt småfolk tröja idag, blå med flodisar på, oranga kantband. Superfin! Men jag höll mig, har shoppat till mig själv idag inför bröllopet vi ska på på lördag. Det stämmer att dom ändrat modellen. Ca 2 cm kortare och bredare, såg det direkt. Tror dock att det kanske blir bra ändå, Milo har ju en ganska lång bit under kulmagen. Frågade i butiken och dom sa att många hade anmärkt på längden, att det såg ut som klänningar nästan...*uppsats slut*
GRATTIS till nya jobbet!!!!!!
Önskar dig lycka till
Hemma efter en em på stan och storhandling på Maxi (sååå trist att köpa mat, roligare med danska barnkläder

).