Vi som shoppar danska barnkläder Del 10
ÅÅÅ jag blir knäpp. Testade med powerlistern och det gick att ladda upp, men auktionerna kommer inte upp på min sida trots att jag väntat en halvtimma! *MORR*
ÅÅÅ jag blir knäpp. Testade med powerlistern och det gick att ladda upp, men auktionerna kommer inte upp på min sida trots att jag väntat en halvtimma! *MORR*
GAAAAAAAAAAAAH JAG blir KNÄPP! suittit och laddat upp 37 auktioner i powerlistern och så hänger den sig. Precis som sist! Dom är ju sparade, men ändå... Kan man välja att bara ladda upp ett par stycken åt gången?
ÅÅ sitter här och är skitsur på den jäkla powerlistern! Det funkar inte! 37 auktioner åt skogen !!!
Nåja. Nu måste jag lugna mig. Får ta tag i det imorgonkväll istället. Det retar mig som fasen att man inte kan välja sluttid, för då hade man ju kunnat lägga upp dom när man vill under dagen. Nu måste man sitta och stressa på kvällarna...
Det var ju massa fint från katvig iaf!
Har kunnat konstatera att Milo inte kommer kunna ha den fina molo overallen i år. Testade den innan och han drunknar verkligen i den. Alltså måste jag antingen sälja den så jag kan köpa en ny Molo eller hitta en annan overall... Svårt val!
Godmorgon! Sambon gav visst mig sovmorgon för när jag vaknade kvart över nio var både han och Milo borta. *suck* Jag som är Milo sugen!