Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

ÅÅÅ jag blir knäpp. Testade med powerlistern och det gick att ladda upp, men auktionerna kommer inte upp på min sida trots att jag väntat en halvtimma! *MORR*

.?:*¨¨*:?.Älskade Milo 22/2 2007.?:*¨¨*:?. milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    alex 07 skrev 2008-08-11 18:15:50 följande:
    Så var det för mig igår, det tog ca 40min innan jag såg annonserna, men den första var satt till den tiden jag laddade dem.
    Ahh okej. Jag vet inte om jag vågar ladda in dom andra auktionerna i powerlistern nämligen. Sist jag testade med den för ett halvår sen försvann 16 auktioner för mig... Men nu kanske jag vågar då...
  • Tjollabolla
    Mitt livs lycka skrev 2008-08-11 18:20:16 följande:
    vem är hon? skulle gärna vilja veta eftersom jag handlar en hel del på T. kan vara bra att veta. inboxa gärna...
    Minns inte vad hon hette, men jag minns att vi diskuterade hur hon kunde ta så billgi frakt...
    Hilti skrev 2008-08-11 18:21:41 följande:
    Hei, er så glad jeg fant denne tråden Er en norsk, svenskboende, danske-barnklädergalen tant som mistänker att det blir dyrt og himla beroende av att läsa denna tråden Mine favoriter er Molo, Katvig og Hugin & Mugin. Molo og Katvig ser jeg att mange her tycker om, men inte så mycket av Hugin. Har dere dårlig erfarenheter av Hugin & Mugin, eller tycker ni inte om deras kläder?Känner også igjen lite nick från T, om det er samma personer förstås?
    Hej! Ja, denna tråden är verkligen FARLIG att läsa! Men underbar! Här finns så många goa människor som alltid är trevliga och man får alltid bra råd här, om ALLT, vi har en viss förmåga att bli ot ibland
    Jag har faktiskt aldrig haft ngt från Hugin o Mugin tror jag, även om jag tycker kläderna är fina. Nåja, det går ju att ändra på i höst
    Många här säljer på Tradera. Det finns en nicklista i Buttelinas blogg!
  • Tjollabolla

GAAAAAAAAAAAAH JAG blir KNÄPP! suittit och laddat upp 37 auktioner i powerlistern och så hänger den sig. Precis som sist! Dom är ju sparade, men ändå... Kan man välja att bara ladda upp ett par stycken åt gången?

• Tjollabolla

ÅÅ sitter här och är skitsur på den jäkla powerlistern! Det funkar inte! 37 auktioner åt skogen Skrikandes!!!

Nåja. Nu måste jag lugna mig. Får ta tag i det imorgonkväll istället. Det retar mig som fasen att man inte kan välja sluttid, för då hade man ju kunnat lägga upp dom när man vill under dagen. Nu måste man sitta och stressa på kvällarna...

Det var ju massa fint från katvig iaf!

Har kunnat konstatera att Milo inte kommer kunna ha den fina molo overallen i år. Testade den innan och han drunknar verkligen i den. Alltså måste jag antingen sälja den så jag kan köpa en ny Molo eller hitta en annan overall... Svårt val!

• Tjollabolla
    Buttelina skrev 2008-08-11 22:10:24 följande:
    OHH MY GOOOOOOOG vad SNYYYYYGG!!
    Ja det var den verkligen!

Hur tusan ser boilersuitarna ut nu egentligen från Katvig? Såg ju inte kloka ut på bilden, mkt mer "bebis" över dom... Tur man har laddat upp med 4 stycken iaf
  • Tjollabolla
    bloody sunday skrev 2008-08-11 22:13:28 följande:
    God kväll på er!La in lite bilder på A och lite shopping. Åh blir ju så sugen på ALLT typ när man tittar i bildtråden och alla söta barn. Speciellt sugen blir jag på bysserna med cirkusmotiv. Var finns de, har letat men hittar bara bodyn och heldräkten??Har jobbångest, ska börja jobba heltid på onsdag efter 11 månader!!! Nu ska sambon va hemma. Blir nog bra men känns konstigt!!! Är det nån mer som oxå börjar jobba nu efter föräldrarledighet?
    Jag ska... Milo börjar på dagis på måndag. Jag kan inte fatta det! *vill inte* Jag har nästan varit hemma i 2 år, men hade gäääärna varit hemma hela livet
  • Tjollabolla
    belladona skrev 2008-08-11 23:23:41 följande:
    de kommer  så vad du än gör ,gör inte om det flera gånger då blir det dubbla auktioner
    Nääe, inte mina... Det hänger sig när jag ska lägga upp så jag fick ta en i taget igår. Hann bara med 5 av 37
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10