Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

J esssica skrev 2008-08-12 14:46:09 följande:
    Nä Butte sa att de såg små ut. Jag tar i 92 men sååå typiskt!!
    Jag tror inte dom kommer vara jättestora. Sätt i resår i mudden annars! det ska jag göra på Milos med gröna och rosa stars. Tycker inte det är lönt att köpa i 86, dom han har sitter precis nu.
    .?:*¨¨*:?.Älskade Milo 22/2 2007.?:*¨¨*:?. milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    J esssica skrev 2008-08-12 14:50:12 följande:
    Nu blir det ett par 86or ändå ÄNTLIGEN!!! RIngde till rumba och hon ska få in de och reserverar ett par åt mig
    Sa hon när hon skulle få in Molo? Konstigt att hon inte laggt upp på hemsidan!
  • Tjollabolla
    J esssica skrev 2008-08-12 14:52:07 följande:
    Jag tror jag köper ett par 92or från matador och tar 86or oxå som han kan ha just nu. Lär ju få tebax en del sen för de på t. älskar spaceprintet!!
    Hehe ja så kan man ju göra! Ja det är helt underbart, men jag måste säga att både vår suit och tröja fällde en del i tvätten tyvärr...
  • Tjollabolla
    J esssica skrev 2008-08-12 14:55:14 följande:
    Ja jättesnällt!! Skapligt retligt när man ser att de finns och lägger de i korgen och sen när man ska betala står det att de inte finns längre.Nu får jag de iaf glad!!
    Usch ja gud så irriterande!! har varit med om det nångång oxå, man blir ju riktigt besviken!
  • Tjollabolla
    J esssica skrev 2008-08-12 14:59:10 följande:
    Får hålla ögonen öppna fast jag antar att du gått igenom varenda shop. Har bara ett par 110 or här hemma och de blir nog liiiite stora till Milo
    Ja i shopparna finns den inte. Jag håller utkik på Tradera och TS...
  • Tjollabolla
    Preggi skrev 2008-08-12 15:07:05 följande:
    tycker du? jag tycker den såg missfärgad ut. inte ljusblå utan smutsvit men smaken är ju som baken som tur är..
    Jag håller nog med dig Tycker många av katvigs färger i år är så fesiga, som den ljusrosa tex.. Den enda jag verkligen gillar är den turkos/gröna, men jag har inte sett den irl. Och den orange/rosa men den vill jag oxå se irl först.
  • Tjollabolla
    J esssica skrev 2008-08-12 14:59:10 följande:
    Får hålla ögonen öppna fast jag antar att du gått igenom varenda shop. Har bara ett par 110 or här hemma och de blir nog liiiite stora till Milo
    Hmm 110? Nja. Kanske! Fast jag vill ha dom i alla storlekar som finns har jag kommit fram till
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10