Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Hej flickor! vad tyst här är idag...

Dom katvig byxorna ser ju precis ut som lindex! Vad trist! Även om jag tycker det är bra med mudd nedtill så är det ju inte såå kul att betala mer än dubbla priset för ngt som finns på Lindex för knappt en hundring...

.?:*¨¨*:?.Älskade Milo 22/2 2007.?:*¨¨*:?. milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    Duntoffla skrev 2008-08-13 16:36:39 följande:
    Vilken Midiapple blev det?Jag sitter och shoppas VV för tillfället men blir så osäker på deras velour. Vet du om de byxorna har dragsko nertill?
    Ja det har dom! Butte hade ringt och frågat! Jag ska nog ha några veloursiar från VV med sen...

Loveliva: Vad har du köpt från meand i?
    Fina Melker i bt! Jag trodde inte dom gröna stjärnorna skulle vara så fint med det grönrandiga förrän jag fick hem det. Helt underbar ihop
  • Tjollabolla
    Duntoffla skrev 2008-08-13 16:44:56 följande:
    Vad synd! Gillar inte riktigt dragsko nere. Har du shoppat något?
    Gör du inte? Jag tycker det är bra, nu när Milo springer som en tok går det så illa om det halkar under foten. Men man behöver väl inte dra åt det? Då syns det väl knappt? Har aldrig haft några så jag vet inte riktigt.
  • Tjollabolla
    Duntoffla skrev 2008-08-13 16:44:56 följande:
    Vad synd! Gillar inte riktigt dragsko nere. Har du shoppat något?
    Nope, ingen shopping. Jag väntar på småfolk och Molo lurvar som alla andra. Men jag funderar på igelkott plyschbyxan från Me & I. Även om dom är lite bebis så tror jag nog Milo hade varit kär i dom Fast jag vet inte om jag ska ha tröjan med kottar till eller om jag ska försöka hitta ngt enfärgat som passar...
  • Tjollabolla
    Duntoffla skrev 2008-08-13 16:50:36 följande:
    Det beror kanske på hur de ser ut. Det kanske inte syns som du säger. Jag har inte heller haft några men brukar gilla raka ben. Fast du har ju rätt i att när de börjar gå så är det inte så praktiskt. Hmmm...ska nog flukta hos Butte och se om hon har ngn bild
    Det har hon
  • Tjollabolla
    loveliva skrev 2008-08-13 16:53:24 följande:
    Jag såg de igelkott hängslebyxorna på en 1-åring, de var underbara!!! Önskar de fanns i cerise, då hade jag köpt dem till Hildisen Orange tröja var fin till det turkosa.
    Åhh! Vad glad jag blir. Alla andra tycker det är bebis Annars kan ju Hilda ha en röd tröja under. Ja konstigt dom inte fanns i cerice, den beiga var ju trist.
    Hmm orange säger du... Kan man få tag på en enfärgad orange tröja? Kanske ska ta o beställa bara byxorna. Var inte såå förtjust i tröjan, vill mest ha ngt som passar under.
  • Tjollabolla
    loveliva skrev 2008-08-13 16:51:23 följande:
    Jag tycker också det är bra med dragsko i benen Känns som om de kan ha dem längre då, men jag trötnar ändå på kläder så fort så det spelar kanske ingen roll Milos dans var ju för härlig!!!!!! Viken taktkänsla han har Åhh jag suktar fortfarande efter de röda & lila muddbyxorna till Melker!! Men vad ska han ha för tröjor till? Kan ju inte bara ha 1 tröja att ha till, den lila Lindextröjan då...
    Igelkotttröjan från IdaT! (Magu har en kvar på lager i 110 )
  • Tjollabolla
    loveliva skrev 2008-08-13 17:02:30 följande:
    Åhh tack för tipset! Men 110 är alldeles för stort
    Vad behöver han? Du får maila och fråga vad hon har... Jag köpte en i 92 för 100 kr med frakt, hoppas den dyker upp imorgon
  • Tjollabolla
    Buttelina skrev 2008-08-13 17:05:45 följande:
    här är dom på ett barn vill du att jag ska ta en bild med dom på lillebror oknytna?
    Ååå jag tror minsann jag ska ta och käka upp lillebror
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10