Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

NovJenny skrev 2008-08-16 09:43:18 följande:
    Japp, de mörka är liksom i hårt jeans, visst ger de med sig lite men jag tycker även de ljusa jeansen är "för stela" egentligen för min smak. Armybyxorna och de andra som inte är i jeans är dock mycket sköna. Konstigt att bara Noah som inte kommer upp på stolar, har ju haft 3 par liksom, inga är perfekta utan han få kämpa med de alla...Det är ju en del häng på dem så när de sitter så lågt så är det svårt att lyfta på benen för mycket. Någon som förstår?
    Ja jag fattar vad du menar. Fast jag tvivlar på att ngt skulle kunna hindra Milo
    .?:*¨¨*:?.Älskade Milo 22/2 2007.?:*¨¨*:?. milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    ängeln83 skrev 2008-08-16 09:51:40 följande:
    O där får man ju ett hemligt plagg om man handlar för över 500 kr Så tänkte jag också när jag beställde/avbeställde Katvig tröjan, har ju blivit så besviken det sista. Har ju ialla fall köpt en mössa i den färgen.
    Jag brydde mig inte om katvig tröjan. Men NS blev det! Tjoho! Tog 92, vågade inte chansa på 86...
  • Tjollabolla
    ängeln83 skrev 2008-08-16 09:55:52 följande:
    Åååh vad kul, tror 92 blir super bra, hellre lite stora än små/lagom, då kan han ju ha dom länge.Vart beställde du ifrån?
    Ja jenas för 400 får fasen passa ett tag Jag beställde från fresh.
    NovJenny skrev 2008-08-16 09:55:31 följande:
    Det gjorde du rätt i, 92 blir nog bra. De är ganska långa i benen men det gör ju inget med mudd.blev det de mörka nya jeansen eller?
    Ja dom raw light tror jag dom hette va? Nog dom enda NS jeans som jag tyckt varit riktigt snygga!
  • Tjollabolla
    ängeln83 skrev 2008-08-16 09:54:59 följande:
    Precis min tanke just nu Liam är helt hopplös med sitt klättrande, nu har han dessutom börjat klättra upp på köksbänkarna.
    Hehe ja det gör ju inget direkt Milo står just nu och hoppar på soffbordet. Annars är köksbordet oxå en stor favorit!
  • Tjollabolla
    ängeln83 skrev 2008-08-16 10:04:18 följande:
    Jag beställde dom som heter raw red, tror det var dom som Preggi la in i BT igår. Dom som heter light tror jag var vidare i modellen och det passar nog inte Liam.
    Ahh har ja beställt fel nu
  • Tjollabolla
    ängeln83 skrev 2008-08-16 10:07:05 följande:
    Beror ju på vilka du vill ha, men jag är nästan hundra på att Preggi sa igår att hon köpt raw red. På minpluddevutt står det ätt raw red är smalare i modellen och raw light vidare, och dessutom mörkare färg än på bilden.
    Åhh... kan man maila och stryka ordern på fresh? Du gjorde det innan va? Den adnra fanns inte i 92 där. Var beställde du ifrån?
  • Tjollabolla
    NovJenny skrev 2008-08-16 10:09:04 följande:
    Eller finare var fel uttryck, fint menar jag...
    Hmmm fast det stod att dom var mörkare än på bilden. Smal modell passar nog inte Milo kanske, med hans kula? Beror ju på om dom menar smal i benen eller i midjan. Nåja, jag låter det vara och testar!
  • Tjollabolla

Hej gänget! Shoppas det ngt? Vi har varit på Maxi ooo så kul... Inte!

Jag velar angående NS jeansen. Tror ni att dom jag beställde är jättebreda nertill? Raw light? Är mest rädd för att det ska bli för klumpigt för Milo, tycker ju det är snyggt när dom är baggy. Kanske skulle man ändra till Raw red?

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10