Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

ängeln83 skrev 2008-08-16 14:16:48 följande:
    Tillbaka igen, nu har gästerna åkt, o Liam somnade precis, liiiite i senaste laget men får han inte sova så blir det en kinkig dag.O jädrans va det är varmt idag 27 grader i skuggan, idag blir det sommarkläder på
    Jaa varmt här med Milo somnade oxå sent, inte förrän tjugo i två. Blir en sen kväll...
    .?:*¨¨*:?.Älskade Milo 22/2 2007.?:*¨¨*:?. milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    ängeln83 skrev 2008-08-16 14:18:23 följande:
    Hej igen.Jag tänkte ju först köpa raw light, eftersom dom såg snyggare ut på bild, hade ingen aning om att dom var vidare så därför tog jag dom andra.Men det beror ju lite på hur mycket bredare dom är.Jag tycker att dom "vanliga" NS är vida så det räcker, och dom blir ju också baggy.
    Ja jag skulle vilja veta liksom HUR mkt bredare dom är, eller om dom andra är extra smala för det vill jag ju inte heller ha. ÄH! Det går ju att skicka tillbaka faktiskt...
  • Tjollabolla
    ängeln83 skrev 2008-08-16 14:23:30 följande:
    Maila o fråga vettja Tycker det bara bli krångligt när dom ska ha en massa olika modeller, speciellt när man handlar över nätet och inte kan jämföra.
    Hmm ja... Det är ju dessa vi har http://www.toddler.se/index.php?object_id=article&action=browse_images&params[article_id]=895&params[default_picture_url]=http%3A//195.35.83.106/%7Exc51394/e-handel/upload/articlepictures/586_master.jpg  tycker dom är ganska lagom breda.
  • Tjollabolla
    Preggi skrev 2008-08-16 14:39:12 följande:
    Goddag!Ser att ni velar om NS. Det är jättesvårt att veta innan dom sitter på. Jag hade inte velat ha mer baggy än dom nya jag köpte till P. Egentligen tycker jag att de gamla som jag la in på M nu i BT sitter bäst på våra tjejer. Fast jag gillar ju när det är baggy med...
    Ja jag velar supermkt! Vet inte hur jag ska göra. Om jag ska avbeställa eller inte... Vi har ju toddler här i stan, jag undrar om dom fått in det nya, ser inte så ut. *gaaah*
  • Tjollabolla
    Preggi skrev 2008-08-16 14:46:14 följande:
    Det är jättesvårt! Vilken strl tog du? Har du några NS innan? Det är ju jobbigt om de inte passar men de kommer säkert passa. På bild tycker jag inte att de ser så mkt bredare ut. Jag tror att dom är jättefina på! Färgen ser ju jättefin ut!! Jag velar om mina eBBe jeans, behålla eller lämna tillbaka?
    Jag har ett par, baggy sand xl. Jag ska ta mig in till stan i veckan och kika på toddler istället för att sitta här och förstora bilder, hehe.
    Tyckte jeansen var fina på din tös. Fast vääldigt långa! Jag kikade på Ebbe jeansen på bombom i malmö, men jag gillade inte riktigt dom. Kändes lite hårda och stela. Jag föredrar nog baggyjeans iaf, iaf åt en grabb.
    M var jättefin i bt!!
  • Tjollabolla
    Angelinah skrev 2008-08-16 16:30:03 följande:
    strumps... lindex med halkpluppar e bra o finns ju i många färger, men N kan få ett gäng strumpor av I om han vill vi har massor med urvuxna i flera färger med halkisar under..
    Men dom finns väl bara upp till 21? Dom sitter så tajt om Milos tjockis fot och vrister

Hej förresten

Tofflan: Det finns ju strumpor på den sidan som tjejtriss tipsade om igår, www.simplycolors.se  fast inga halkisar...
  • Tjollabolla
    Angelinah skrev 2008-08-16 16:26:12 följande:
    hellu humöret är absolut inte gott!!! kastar allt hon ser, spottar, river sönder, bråkar, slåss, häller ut vatten, river sönder allt toapapper, mm mm... de måste vara nåt som är fel!! det är liksom inte Ida alls iofs är hon i nån fas nu igen, hon är helt otroligt språklig, de bara produceras nya ord varje minut, räknar lite nu tom   jag frågar henne "vill du ha en kaka" nä två eller hm... fyra får jag till svar nu får hon stanna av lite känner jag, hon e ju trots allt inte ens två år!! Skönt att N sover en liten stund nu då Nä, vettesjutton om jag vill rodda med den här vagnen mer, jag rent ut sagt avskyr den nu 
    Men oj! Herregud vad hon är duktig! Dom flesta 2åringar säger ju bara ett par ord!
  • Tjollabolla
    Angelinah skrev 2008-08-16 16:40:50 följande:
    ja en rejäl utvecklingsfas, men som du säger... det går över, det går över   *väntar snällt* visst e de kul när dom lär sig nya saker, men jag tror inte de ska gå för fort heller, Ida riktigt rusar fram i språket nu, det går liksom FÖR fort...ha ha ha   frågade henne just " var e pappa då"   "dääär... tittar på tv mycket" säger hon o pekar på sovrummet usch för humörsvängningar!! men iom att han nu är på väg att gå, så kommer han nog va lite upponer ett tag, dom blir ju lätt de när de händer stora saker i livet ja dom måste va färgblinda, för det är inte ens likt lila ju   nä, de fanns inte så jättemycket på kaptenen, de tar nån vecka till sa hon, mest gamla rea saker
    Sötnos Ida! Som hon pratar, helt otroligt!
    Haha, nej den var knappast lila. Men dösnygg!!
  • Tjollabolla
    Angelinah skrev 2008-08-16 16:44:24 följande:
    ja, hon är helt otrolig alltså!! de stannar säkert av snart tror jag, sen händer de inte så mycket efter det antar jag.. och hoppas
    Hehe, Milo får stora märken på vristerna efter dom strumpsen... Jag längtar efter IdaT strumps!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10