Inlägg från: J esssica |Visa alla inlägg
  • J esssica

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Buttelina skrev 2008-08-15 13:46:52 följande:
    gröna och orange byxor och en grå/grön heldress med orange detaljer och en orange kjol. finns bilder i mitt galleri. mappen heter shopping höst 08
    Jättefiina!

Och söta barn i bt i fiiina miniapple
  • J esssica
    ängeln83 skrev 2008-08-17 13:29:50 följande:
    Fast jag tror inte denna är jätte varm eftersom det är bomull. Får kika närmre på den i veckan när vi ska till Lindex.
    Kevva har den och den är inte så varm. tror den blir jättebra
  • J esssica
    Tjollabolla skrev 2008-08-18 09:36:25 följande:
    Begagnat Molo i dom storlekarna brukar bli billigt. Längtar till nästa gång man ska ha bääse och kans hoppa massa fint. När vi väntade Milo visste jag inte alls vad danska barnkläder var Åh nu är det snart dax! Dagen till ära ska han ha Katvigs underbara velourbyxor i mintgrönt, säkert sista gången vi kan ha dom. Men nu har jag ju äntligen hittat ett par i 86, nu börjar jakten på ett par i 92 Hejså länge flickor, nu ska vi gå till DAGIS!!!
    Åh va roligt, tror Milo kommer tycker det är super skoj

Gomorron tjejer!!
  • J esssica
    lillronya skrev 2008-08-18 09:51:29 följande:
    Jag vet ju att det är så, men upptäckte det inte förrän sent i höstas. Därför har jag ännu nästan inget att sälja av allt det fina och bra jag har köpt.Så nu rensas det gamla ut och varje liten krona man får in är ju bra.Nu köps nästan enbart märkeskläder och barnen är finare klädda än aldrig nånsin förr. Kläderna håller sej fina hela tiden och man får igen en hel del när man är klar med de. Bättre kan det inte bli!Min man håller också med om att märkeskläderna är smartare att köpa så han gnäller inte han heeller.
    Min gubbe har också slutat gnälla nu och kommit på att det faktiskt lönar sig
    Igår fick vi in nästan 700 på gamla wsen och skaljackan från po.p och då blir ju nästa jacka och ws nästan gratis
  • J esssica
    loveliva skrev 2008-08-18 09:59:06 följande:
    Grattis Nikki på födelsedagen!!!!!!!!! Lycka till Milo på dagis!!!!!! God morgon förrästen!
    Gomorron Vilken söt pressbild!!
  • J esssica
    J esssica skrev 2008-08-18 09:59:55 följande:
    Min gubbe har också slutat gnälla nu och kommit på att det faktiskt lönar sig Igår fick vi in nästan 700 på gamla wsen och skaljackan från po.p och då blir ju nästa jacka och ws nästan gratis
    NÄSTAN 800 VAR DET JU
  • J esssica
    nikki2006 skrev 2008-08-18 10:33:53 följande:
    Tack så mycket
    Massa grattis från mig oxå!!
  • J esssica
    lillronya skrev 2008-08-18 10:45:43 följande:
    Samma här när Emilio tar ett skutt.
    Ja det är då det blir pengar Kevvan har börjat växa ur massor av sina första molosar nu och det blir en del på t det Fast sen hade de ju en massa po.p och sånt innan och det får man ju oxå en del för på T
  • J esssica

helt ot men nån som vet hur man gör när man har fått baota text på datorn och vill ha normal text igen. Kevvan somhar knappat.

• J esssica
    Andaloal skrev 2008-08-18 11:18:26 följande:
    Ha du fixat det. Annas nere till höger klicka där på procent. Min är på 100%
    Nope. vart till höger? letar men hittar inte.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10