Inlägg från: J esssica |Visa alla inlägg
  • J esssica

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Mamasnest skrev 2008-08-12 13:25:51 följande:
    Får jag fråga om du tycker att de har ändrat storlekarna på Katvig nu? Jag beställde storlek 104 till min tjej som annars har 98, men de hade den bara i 110, kommer hon att drunkna i den nu tro?
    I tröjor tycker jag att höstens iaf är normalstora.
  • J esssica
    Mamasnest skrev 2008-08-12 13:33:38 följande:
    Ok, bra att veta, jag vet ju annars att man får ta i vad gäller deras storlekar. Hur är IdaT i storlekarna, är inte de lite som Molo har jag för mig? Beställde massor av IdaT i rätt storlek till tjejerna.
    Ang IdaT så beror det nog lite på vad du ska beställa. Tröjor tycker jag är normala-små i storleken deras baggybyxor tkr jag är VÄLDIGT små. Provad igår Linneas urvuxa baggysar i 110 och det var nästan så att kevin kunde ha dom
  • J esssica
    Buttelina skrev 2008-08-12 13:54:01 följande:
    ja, och sen är velouren helt normal i storleken och deras jackor är väl stora? skuumt
    Ja lite halvknepigt. Men liksom att Kevin nästan kan ha 110 i baggysarna Förvånad Bara kanske 5cm för stora
  • J esssica
    Mamasnest skrev 2008-08-12 13:55:57 följande:
    Oj!!! Tur att jag tog typ en halv storlek för stora till dem då. Det kanske blir så att lillasyster får ta storasysters kläder och de andra åker ut på Tradera. Jag som beställde jättestort i Katvig (som nu verkar vara normala i storlekarna) och normal storlek i IdaT (som verkar vara små). Jag kanske borde hålla mig till Molo som jag vet storlekarna i?! Finns inte cirkusmönstret i tröja? Jag hittar det inte.
    Vad beställde du?
  • J esssica
    Mamasnest skrev 2008-08-12 14:02:25 följande:
    Hoppas att den kommer hit, den är så snygg. Man kanske skulle satsa på byxorna nu då?! Men Me&I hade ju velourbyxorna i rosa och svart nu och de är verkligen kanon, hade de bruna till stora tjejen hur länge som helst och de såg nya ut hela tiden.
    Åh såg nu oxå att meandi har svarta velourbyssor. och jag som ska på meandiparty nästa onsdag Blir perfekta till dottern ju!
  • J esssica
    Mamasnest skrev 2008-08-12 14:07:52 följande:
    Mycket fiint
  • J esssica
    Buttelina skrev 2008-08-12 14:12:01 följande:
    har du sett villervallas alla velourfärger?
    Nej kommer inte ens in på deras sida Skrikandes Vilka färger finns? ÄÄÄLSKAR VELOURBYXOR!!!
  • J esssica
    Mamasnest skrev 2008-08-12 14:12:41 följande:
    J essica: Jag ska på Me&I party nästa söndag och tänkte skaffa både de rosa och de svarta till tjejerna. Annars hade inte Me&I så mycket kul i höst tycker jag.
    Jag ska skaffa svarta till Linnea och Turkosa till Kevin. sen tröja med hjärtan till Linnea och turkos tröja till Kevin.Sen kanske klänningen till mig om jag är på riktigt shoppinghumör
  • J esssica
    Buttelina skrev 2008-08-12 14:26:35 följande:
    turkos, ljusgrön (typ lime), orange, röda, grafitgråa och svarta
    Lime lät ju väldasn fiint! Hoppas jag kan komma in på sidan snart. Nyfiken ju!!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10