Inlägg från: J esssica |Visa alla inlägg
  • J esssica

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Lina med Liten skrev 2008-08-08 11:05:57 följande:

hon har tagit blodprov men inte för mjölk (vad jag vet).... fick tipset av läkare att skippa mjölken (plus att flera här tipsade om det)
    Okej! ja du ser ju själv på så sätt oxå. Men hur mår hon annars? har ni vägt henne?
    Kevvan har ju haft strulmage så jag vet hur jobbigt det är. Men sen så (inte så lätt jämt) ska man försöka att inte oroa sig. Så länge de mår bra inte går ner för mkt i vikt. har dessutom läkarna tagit alla prov de tycker är nödvändiga och inget visar något är det säkert bara en dryg infektion.
  • J esssica

Lina med Liten skrev 2008-08-08 11:12:20 följande:

Hon är hur pigg o glad som helst... Nu börjar hon visserligen bli lite gnällig men det beror nog på att hon har fått min förkylning också (stackaren ska hon dras m det med) Men som sagt annars e hon hur glad som helst. Hon har gått ner lite. Vägde henne i måndags hos läkaren och då vägde hon -100g mot vad hon vägde för 2 mån sen...
    kulle
    Okej men det är ju kanonbra att hon mår bra och 100 g är ju inte så mycket.
    Om jag fick gissa så så tror jag på en infektion i kroppen, nu när hon dessutom har blivit snorig så låter det ju ännu mer troligt att det först satt sig i magen och sen blivit lite mer synbara symtom. Du ska se att när förkylningen försvinner försvinner även krånglet med magen.
  • J esssica

J esssica skrev 2008-08-08 11:15:41 följande:

Lina med Liten skrev 2008-08-08 11:12:20 följande:
    kulleOkej men det är ju kanonbra att hon mår bra och 100 g är ju inte så mycket.Om jag fick gissa så så tror jag på en infektion i kroppen, nu när hon dessutom har blivit snorig så låter det ju ännu mer troligt att det först satt sig i magen och sen blivit lite mer synbara symtom. Du ska se att när förkylningen försvinner försvinner även krånglet med magen.
    öh första ordet vet jag inte vad det kom ifrån
  • J esssica

Lina med Liten skrev 2008-08-08 11:17:58 följande:

Ja jag hoppas ju och griper varje litet halmstå... Det är skönt om man slipper allt vad allergi heter...
    Näe tänk inte på det. Är ganska säker på att det kommer lite mer smygande än bara pang på en gång.
  • J esssica
    Smileycat skrev 2008-08-08 16:29:44 följande:
    Kikar in o läser ikapp lite.. Som vanligt typ.. Lite OT, men mitt Lindex hade fått in nya velourisar när jag var in igår.. Bla.. Svarta i stor storlek och även röda!
    Åhå svarta och röda MÅSTE MÅSTE MÅSTE HA!!!
  • J esssica

J esssica skrev 2008-08-08 16:47:08 följande:

Åhå svarta och röda MÅSTE MÅSTE MÅSTE HA!!!
    Men då att lindex.se bara fått in röda än
  • J esssica
    ängeln83 skrev 2008-08-08 19:48:11 följande:
    Sitter här och gör en liten inköplista över ytterkläder till hösten/vintern.Ska ju köpa en Molo lurvjacka och en overall, grå och brun, men vilken färg ska jag köpa till vilket plagg? *beslutsångerst*Och behöver man verkligen en "riktig" overall, med tanke på dom milda vintrarna vi har nu för tiden. Tror ni inte det kan räcka med lurv overall och fodrade regnbyxor över när det är snöigt?
    Svårt att säga hur mkt som behövs. Denna vinter kanske blir jättekall. Svårt det där. jag är redan klar med mina inköp till höst och vinter Kevin har: Två par fleecebyxor, ett par vindbyxor, en fleecejacka en windstopper en skaljacka, en vinteroverall, en vinterjacka och ett par termobyxor. När det inte är jättekallt får han ha skaljacka+ws och vindbyxor eller fleecebyxor.
    Du kan ju alltid köpa en billig vinteroverall på T eller nåt.
  • J esssica
    Incommunicado skrev 2008-08-08 19:53:37 följande:
    kolla bara sååå snygga detaljer:(på suiten alltså )
    åh såååå snygg den är!
  • J esssica
    Helle skrev 2008-08-08 20:11:47 följande:
    En endaste heldräkt bara, men den har jag inte börjat använda än Det lär nog dock bli fler framöver Det är nog alla här inne som påverkar
    Vet du om cacau har fått in molos höstnyheter?
  • J esssica
    Incommunicado skrev 2008-08-08 20:13:29 följande:
    kanske är den värd att köpa trots det höga priset!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10