Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Angelinah skrev 2008-08-16 16:48:52 följande:
    då får ni dom   sist jag kollade lindex hade dom, grå,svart,lila,cerise,orange,brun,grön alla med pluppar under!
    Åh jag fattar inte varför dom inte gör halkstrumpor över storlek 21, det är väl då dom behöver det! Jag hittade inga iaf... Och endast massa massa mönster på alla strumps Helst döskallar då om man kollar lindex pojk eller kappahl pojk. MMM FINT! *ironisk*
    .?:*¨¨*:?.Älskade Milo 22/2 2007.?:*¨¨*:?. milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    Angelinah skrev 2008-08-16 16:50:51 följande:
    jag gillar åxå ida t strumpsen.. tycker dom håller kanon o sitter bra, dock väldans stora i strlk så jag går alltid ner i dom sen passar ju deras färger så toppen med alla molosar
    Ja precis, dom passar till det mesta. Sitter toppen och halkar absolut inte av. Och halkpluppen blir inte borttvättad heller....
    Undrar när IdaT kommer med höstnyheter?
  • Tjollabolla
    Duntoffla skrev 2008-08-16 17:00:39 följande:
    Tjolla- har du ngn "långbent" suit i Småfolk? I så fall vilken storlek har du till Milo?Får inget grepp om jag ska ta 80 eller 86 till Noel...
    Jag har en i 86 fsat den passar inte i grenen mer. Den ligger på T nu...
  • Tjollabolla
    Emmsan skrev 2008-08-16 17:28:38 följande:
    halloj girls sitter o filurar ang storlekarna på molos kommande lurvar e de lika stora som overallerna i storlek eller små dvs vilken stl tar ni till era barn o vilken stl har de i vanliga kläder??kramizzzz
    Jag tycker lurvarna är normala i storlek, inte alls som overallerna.
  • Tjollabolla
    Emmsan skrev 2008-08-16 18:33:35 följande:
    så det är inte dumt om jag tar 110 till min 104 kille o 122 till min 116 kille?? vill ju oxå kunna ha dem till våren :) köpte molos anoraker till dem o då har de dessa storlekarna i dem
    Ja det hade jag gjort. Jag kommer köpa 92 till min 1,5 åring.

Tofflan: Hur lång och stor är Noel? Milo använde ju denna i våras, kanske när han var runt 80 lång.
  • Tjollabolla
    Fantastiska Skatt skrev 2008-08-16 23:11:13 följande:
    Ja han har blivit undersökt av barnläk. men han begrep inte så mkt mer än vi verkar det som ... Blivit undersökt och tagit prover men visar inget så vi ska vara obsevanta med febern - vad det nu innerbär .. på vad lixom?
    Men gud, stackars skatten! Hoppas ni slipper sådana feber hoppningar, det verkar ju döläskigt...

Hej på er flicks
  • Tjollabolla
    Duntoffla skrev 2008-08-16 23:16:04 följande:
    Ja, på vad? Att febern går från nära 41 till 35 samt att bli blå/lila är ju läskigt. Hoppas verkligen att det går över och inte kommer tillbaka.Tjolla- Vad fint det blev med Molos grön/rosa stjärnor och de randiga byxorna till! NS, Katvig och turkosa är också fint så klart.
    Åh ja det blev superfint ihop
  • Tjollabolla

Godmorgon! Här ösregnar det och skulle visst göra det hela dagen. Så himla trist! Imorgon börjar sambon jobba efter sin semester och Milo börjar dagis. Ångest! Jag kan inte fatta vart tiden tagit vägen!

Jompa: Näe, visst är det trist om dom ska bli dåliga nu i början. Jag har ju oxå nytt jobb så man vill ju inte vara hemma det första man gör.... Min sambo jobbar ju 10 mil härifrån och kommer ha grymt mkt att göra på jobbet oxå, så att han ska vara hemma är nästan uteslutet. När han är borta sätter dom ju inte in en vikarie direkt, han får ju bara 1000 ggr mer att göra när han kommer tillbaka.
    Bvc hade satt tid för Milo att få sin mpr spruta samma dag som jag börjar jobba. Efter alla andra sprutor har han haft feber i 3 dagar nästan, så det känns inte såå lyckat.

• Tjollabolla
    ängeln83 skrev 2008-08-17 09:39:40 följande:
    Idag har Liam Molo bilar på sej, la precis in en bild i BT.Snart måste jag tyvärr inse att bodyn är för liten, fick knappt på den över huvudet o tajt var den också, bilarna som är så fina.
    Hehe förstår att det var tajt, tyckte dom bodysarna från i våras var vääldigt tajta redan från början, framförallt bilarna!

Moonkids är ett toppenmärke. Deras tröjor är dösnygga! Köp

Nu hoppas jag verkligen att småfolk och molo lurvarna kommer nästa vecka. Vad tror ni flickor? Det måste det väl ändå göra!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10