Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Ja då var det verkigen ett fynd då! Den blir nog fiiin med en liten turkos lurvis under kanske

.?:*¨¨*:?.Älskade Milo 22/2 2007.?:*¨¨*:?. milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla

Ska nog oxå dra mig till sängen, mitt msn är så knäppt och folk ser inte att jag skriver. Apdrygt!

Imorgon börjar min bebis dagis. *ofattbart*

Sov gott flickor och ha en trevlig shoppingdag imorgon!

• Tjollabolla

Godmorgon! Idag är det dagis dax... *snyft*

Är det nån som vet hur man får tag i en säljares email adress på Trendsales? Måste ju meddela att jag bytt adress, men hittar inte hennes email nånstans!

• Tjollabolla
    Buttelina skrev 2008-08-18 09:02:05 följande:
    oh no! har hon inte fler auktioner ute? åhh dagis för lilla milo. måste kännas i mamma hjärtat
    Hmm jo det har hon ju! Smart! Ja det känns ordentligt...
  • Tjollabolla
    Buttelina skrev 2008-08-18 08:54:33 följande:
    oj 111st det var inte illa! får man fråga hur mycket det gav? jag fick in 1560kr på 11 auktioner igår och jag känner mig nööööjd godmorgon alla
    Det var bra! Jag har 36 ute och dom ligger på ca 2000, går ut på fredag, jag hoppas dom stiger ganska mkt till...
  • Tjollabolla
    Emmsan skrev 2008-08-18 09:29:12 följande:
    bara po.p.. nåt molo.. men jag ska adldrig mer köpa nya bebiskläder typ stl 56... bättre o satsa på begagnat man får knappt ingenting för de minsta storlekarna tyvärr :(
    Begagnat Molo i dom storlekarna brukar bli billigt. Längtar till nästa gång man ska ha bääse och kans hoppa massa fint. När vi väntade Milo visste jag inte alls vad danska barnkläder var

Åh nu är det snart dax! Dagen till ära ska han ha Katvigs underbara velourbyxor i mintgrönt, säkert sista gången vi kan ha dom. Men nu har jag ju äntligen hittat ett par i 86, nu börjar jakten på ett par i 92
    Hejså länge flickor, nu ska vi gå till DAGIS!!!
  • Tjollabolla

Hej å hå! Nu är vi tillbaka och Milo har ätit och sover nu. Dte gick toppen, han lekte hela tiden och brydde sig inte så värst mkt om mig. Kom nån gång då och då och kramades. Goa killen! Min lillebror har oxå gått på den avdelningen och haft 2 av fröknarna och Milo är så himla lik honom så dom kallade honom för "jimmy" hela tiden

Jen80: Ingen dålig shoppinglista Jag vill oxå ha NS till Milo, ska åka in och kika på dom när Milo vaknar...

Ängeln: Mina apor är tvättade och dom är fina. Visst har dom fällt lite, men inte alls mkt. Däremot har jag en blå tröja med helikoptrar från Småfolk som ser hemsk ut. Helikoptrarna var orange i början och det ser man inte ens nu. Så trist!

Lourdes: Alltså, det är ju faktiskt hennes fel att hon sett fel storlek. Dessutom vet jag inte om jag tror på det, hon kanske bara ångrar sig. Då får hon köpa den och lägga ut den igen...

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10