Vi som shoppar danska barnkläder Del 10
Ja då var det verkigen ett fynd då! Den blir nog fiiin med en liten turkos lurvis under kanske
Ja då var det verkigen ett fynd då! Den blir nog fiiin med en liten turkos lurvis under kanske
Ska nog oxå dra mig till sängen, mitt msn är så knäppt och folk ser inte att jag skriver. Apdrygt!
Imorgon börjar min bebis dagis. *ofattbart*
Sov gott flickor och ha en trevlig shoppingdag imorgon!
Godmorgon! Idag är det dagis dax... *snyft*
Är det nån som vet hur man får tag i en säljares email adress på Trendsales? Måste ju meddela att jag bytt adress, men hittar inte hennes email nånstans!
Åh Grattis till Alex på 1 års dagen!
Och grattis Nikki på 25 års dagen
Hej å hå! Nu är vi tillbaka och Milo har ätit och sover nu. Dte gick toppen, han lekte hela tiden och brydde sig inte så värst mkt om mig. Kom nån gång då och då och kramades. Goa killen! Min lillebror har oxå gått på den avdelningen och haft 2 av fröknarna och Milo är så himla lik honom så dom kallade honom för "jimmy" hela tiden
Jen80: Ingen dålig shoppinglista Jag vill oxå ha NS till Milo, ska åka in och kika på dom när Milo vaknar...
Ängeln: Mina apor är tvättade och dom är fina. Visst har dom fällt lite, men inte alls mkt. Däremot har jag en blå tröja med helikoptrar från Småfolk som ser hemsk ut. Helikoptrarna var orange i början och det ser man inte ens nu. Så trist!
Lourdes: Alltså, det är ju faktiskt hennes fel att hon sett fel storlek. Dessutom vet jag inte om jag tror på det, hon kanske bara ångrar sig. Då får hon köpa den och lägga ut den igen...