Inlägg från: Fantastiska Skatt |Visa alla inlägg
  • Fantastiska Skatt

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Buttelina skrev 2008-06-08 23:08:00 följande:
    mm på bägge frågorna
    app app app du och jag pratade inte grodor va?? Bara så jag hänger med här
  • Fantastiska Skatt
    Buttelina skrev 2008-06-08 23:15:10 följande:
    du och jag pratade gröna äpplen tshirt strl 86/92 e du med ??
    Ja men då är jag med - Rätt på alla punkter
  • Fantastiska Skatt
    Buttelina skrev 2008-06-08 23:21:52 följande:
    tycker jag att du ska göranu måste jag gå och lägga mig. hård dag imorgon med stug tittande och ajabaja besök
    Ååååå Lycka Till med stugan imorgon!!!

Nu tackar jag oxå för ikväll, sov gott på er!
  • Fantastiska Skatt
    jojoa75 skrev 2008-06-09 15:09:31 följande:
    Wiiiieee...Måste berätta!! Vann en säljtävling, presentkort på designonline.se Jättekul!Så nu har jag klickat hem en svartgrå pappelina matta!
    Wiie Grattis! Vinster är alltid roligt
    ängeln83 skrev 2008-06-09 14:41:22 följande:
    Kul att han gillade den Jag hann inte gömma skrutts innan gubben kom hem, "VEM ska ha den här?!!!!!".Till slut gick han med på att den var ganska fin...men inte till en pojke *asg*
    hahaha , han behöver nog vänja sig lite bara

Hade hoppats på massa roligt i lådan idag men icke jaja, blir förhoppningsvis massa trevlig paketöppning imorgon ist

Däremot fick jag äntligen mitt paket fr T - har varit på villovägar en vecka lixom Förvånad

Sedan har jag äntligen (mycket äntligen nu ) lyckats få tag i nya snuttefiltar t Skatten, jagat som en tok då han tappat alla utom en och inga affärer har dom kvar = PANIK!!

Jaanääe, det va dagens shopping det ....
  • Fantastiska Skatt
    Buttelina skrev 2008-06-09 19:28:59 följande:
    heeeeeej jag har också shoppat lite idag
    Heej

Man kan inte bara säga ATT man har shoppat utan att säga VAD!!!
    Zvartaliljan skrev 2008-06-09 19:10:58 följande:
    ja för en gångs skull så lyssnade verkligen läkaren. Först trodde jag att han bara skulle skicka hem oss då ultraljudet inte visade något hjärtfel (förutom arrytmin) men han sa att han verkligen ville gå till botten med detta nu med tanke på Maias medicinska historia. Så det kommer bli många återbesök. Han pratade om alla möjliga olika hjärtfel som det kunde vara som han ville undersöka...ovanliga sa han men "lika bra att kolla för säkerhets skull". Så jag gillar verkligen den här läkaren för jag tycker det är precis så de alla borde resonera! O inte bara tänka att "nee men det är ju så ovanligt"Så nu känns det äntligen som ett ljus börjar sippra fram långt där borta...äntligen är vi liksom på väg någonstans och de tar mig äntligen på fulla allvar och är övertygade de också om att allt inte står rätt till med Maia.Mycket beror på att jag visade bilden på Maia där hon är alldeles blå om läppar och kinder...och den andra där hennes överkropp är liksom blåskimrande efter bad...han reagerade väldigt kraftigt på dom.
    Isch får rysningar... Men vad skönt att de tagit dig på allvar och utreder ordentligt!! Beträffande masken är det riktigt hemskt att se sin panikslagna (vilket de allt som oftast bli t en början) lilla älskling men måste man så måste man. Man får stålsätta sig och pussa o krama massor efteråt. Skönt att det gick bra när du testade nu iaf!
  • Fantastiska Skatt
    jojoa75 skrev 2008-06-09 19:36:50 följande:
    Berätta!!!
    Äh hon gjorde oss nyfikna och gick glatt och gömde sig

• Fantastiska Skatt
    Zvartaliljan skrev 2008-06-09 19:40:51 följande:
    jojoa - bilderna finns i galleriet under "sommaren 08". Den ena bilden ser lite värre ut än vad det var pga lite skuggor...men den är ändå rätt nära hur det såg ut så då kan du ju föreställa dig. Ja det krävs verkligen att man står på sig för att de ska lyssna - och så tycker jag absolut inte det ska vara! Undrar hur många barn som dör varje år i sjukdomar som läkare kunnat upptäcka om de bara uppmärksammat symptomen bättre...
    Det såg verkligen otäckt ut (bilden va borta när jag läste oxå) stackare förstår verkligen att både du och din mamma blev oroliga!!
  • Fantastiska Skatt

Å hej å hå vilken fart ni fick upp när jag pep iväg

Skulle bara bada Skatt och lägga honom ju. Började sopa runt matplatsen i väntan på att han skulle somna, jag behövde inte gå in t honom en endaste gång så sopandet ledde t att skura hela köket vilket ledde t att jag fortsatte ut i hallen och in i v-rummet. Så nu blänker det och luktar fräscht - så skönt att vakna till det imorgon ist för att börja då *känner att jag samlade vuxenpoäng så här på kvällskvisten*

Fick mig ett rejält skratt! Stackars Tjollas gubbe

*smyger fram fingrarna t Linas fat och norpar en liten vattenmelon jag* GOTT!!

Tjolla --- hade tagit 56 i suiten! Hellre att den växs ur mitt i sommaren än att den växes i lagom till hösten!

• Fantastiska Skatt
    Lina med Liten skrev 2008-06-09 21:49:50 följande:
    Skatten: oj vad duktig du är den hät tiden på dygnet... Jag orkade fylla diskmaskinen jag-sen tog det stopp
    *klappar mig själv lite på axeln (väldigt förvånad dock*
    Lina med Liten skrev 2008-06-09 21:50:25 följande:
    Det blir ju en kanonpresent!!!
    Uttersuit måste vara bästa presenten!!! Skattens suit hängde i garderoben bra länge innan jag hade hjärta att göra mig av m den - när bodyn blir för liten hamnar den nog i en ram ist
  • Fantastiska Skatt
    jompa skrev 2008-06-09 21:51:11 följande:
    Skatten, bra att du kom för du får byta av mig som ska hoppa i säng, så sjukt trött hela tiden.Natti natti,
    Tar emot stafettpinnen

Hoppas du får sova någorlunda inatt!! Man blir knäpp av att alltid vara så trött!!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10