Inlägg från: Fantastiska Skatt |Visa alla inlägg
  • Fantastiska Skatt

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

lila apor i lådan *lägger längst in i garderoben*

Men vaaaart är mina andra pkt

• Fantastiska Skatt
    Lina med Liten skrev 2008-06-10 12:30:58 följande:
    aha! då kanske de förtjänar en chans Vad kostar den nu då?? *lat*
    29:- Latmask
  • Fantastiska Skatt
    Lina med Liten skrev 2008-06-10 12:33:38 följande:
    hihi busigt! Men har du mailat o frågat??
    Nej inte än. Men best. i torsdags och fredag samt helgen gick ju bort så första dagen att skicka var väl igår då , kanske hög orderingång under helgen så ger det tills imorgon iaf
  • Fantastiska Skatt
    Lina med Liten skrev 2008-06-10 12:37:52 följande:
    vad snäll och tålmodig du är Jag ska hämta hjorten idag har jag tänkt
    Jag försöker - vänta är min sämsta egenskap Oskyldig 

hjort? vilken hjort?

Så får du ta och tända lampan
  • Fantastiska Skatt

måste pysa en snabbis, hörs strax!

• Fantastiska Skatt

Hej å hå - jag har inget m smalkids att göra ( och glad är jag för det!)

Pkt jag väntar på e fr LPL samt den där reklamations tröjan då men den fick d till butik först igår så har den kanske imorgon?!

lillronya skrev 2008-06-10 13:12:16 följande:
    Fick ju mejl i helgen med ett par alternativ som tyckte hon kunde ordna på måndag (igår).Jag svarade igårmorse det alternativet jag tyckte var mest ok.Sen har jag inte hört nåt!
    Fast handen på hjärtat ska du verkligen behöva godta ngt som är "mest ok" Troligen inte vad du velat under andra omständigheter - eller har jag fel?
    Efter allt strul ska de reda upp det pronto med kompensation eller häva köpet utan ngr invändningar - även där m kompensation!!
    Vet att du vill ha jackan i rätt stl men jisses - är det värt all tid och energi?? De har strulat så länge nu!! *Arg Skatt mamma som vägrar handla ngt där*
  • Fantastiska Skatt
    jojoa75 skrev 2008-06-10 13:21:13 följande:
    Håller med.. Den finns säkert att hitta nån annanstans..Var din reklamation därifrån oxå?
    Nej som tur är

Tjolla hade köpt i en butik i närheten av henne. Fast de var åtminstonde trevliga (när de insåg att det inte va mitt fel) och fixat till det även om det tog lite tid
  • Fantastiska Skatt
    Tjejtriss skrev 2008-06-10 13:23:33 följande:
    Hrmm... de där tröjorna har Stella också. Undrar om hon behöver de cerise shortsen då?
    Klart hon behöver
  • Fantastiska Skatt

En dumdum fråga - får man rabattt med koden även på plagg under shoppa billigt kategorin??
    (Tar för givet att man inte får det men vill inte missa nåt juh )

• Fantastiska Skatt
    ängeln83 skrev 2008-06-10 13:32:09 följande:
    På rumba?Jag testade innan med ett plagg som redan var sänkt pris på, och koden funkade då också.
    ok! Risken är ju attt de rättar till det i efterhand. När förra koden va så ville hon att man la en separat best. på plagg ur shoppa billigt då koden inte gällde så antar att rabatten dras även där även om den inte gäller

jii va flummigt d blev men ni fattar va?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10