Lina med Liten skrev 2008-06-10 10:55:40 följande:
oj har du inte fått den ännu??? Va det den som va köpt i "vanlig" butik och som du fick skicka? Min reklamation till Hippo gick supersnabbt. Hon måste skickat samma dag som hon fick min suit...
HaHAHAHA, skulle du höra turen m denna skulle du bli mörkrädd
Japp det var den och de är inte vana vid reklamationer kan jag lova!
OK here we go
Till en början va de inte alls tillmötesgående utan det va ju mitt fel (mm eller hur) Efter bilder och förklaring hur den tvättats och hur vissa av Katvigs ränder blivit så ska de kontakta Katvig för attt höra hur de ska lösa det. (ööhh, what?? Som butiks innehavare får man väl ta liiite egna intiativ kanske? eller?) Hur som haver så efter ett bra tag hade de iaf fixat fram en ny i samma stl till mig fr agenten (då börja jag tycka om dem igen

) och nu är den tydligen på väg till mig. FAST de har ff inte bett om gamla förstörda tillbaka el få kvitto på att den är fr deras butik. Hade ju kunnat köpa den vart som helst - fast ska jag som kund verkligen behöva påminna om det?!?
Jaja, det va korta versionen