Inlägg från: Fantastiska Skatt |Visa alla inlägg
  • Fantastiska Skatt

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

terezita --- fina killarna!! Åh, måste nästan ha en sån filt - älskar den färgen m bilarna

• Fantastiska Skatt
    Lina med Liten skrev 2008-06-10 10:55:40 följande:
    oj har du inte fått den ännu??? Va det den som va köpt i "vanlig" butik och som du fick skicka? Min reklamation till Hippo gick supersnabbt. Hon måste skickat samma dag som hon fick min suit...
    HaHAHAHA, skulle du höra turen m denna skulle du bli mörkrädd
    Japp det var den och de är inte vana vid reklamationer kan jag lova!

OK here we go

Till en början va de inte alls tillmötesgående utan det va ju mitt fel (mm eller hur) Efter bilder och förklaring hur den tvättats och hur vissa av Katvigs ränder blivit så ska de kontakta Katvig för attt höra hur de ska lösa det. (ööhh, what?? Som butiks innehavare får man väl ta liiite egna intiativ kanske? eller?) Hur som haver så efter ett bra tag hade de iaf fixat fram en ny i samma stl till mig fr agenten (då börja jag tycka om dem igen ) och nu är den tydligen på väg till mig. FAST de har ff inte bett om gamla förstörda tillbaka el få kvitto på att den är fr deras butik. Hade ju kunnat köpa den vart som helst - fast ska jag som kund verkligen behöva påminna om det?!?

Jaja, det va korta versionen
  • Fantastiska Skatt
    terezita skrev 2008-06-10 10:56:31 följande:
    ja den e stört skön... fin skatt oxå några sidor bak
    Tack
    Lina med Liten skrev 2008-06-10 11:10:02 följande:
    Men herregud! Nej det ska du verkligen inte behöva påminna om... Jag antar att de, som du säger, inte är så vana. Snacka om segt.
    Men nu får han en ny iaf så jag är efter allt glad , hoppas bara att denna är ok! Han har ju inte behövt gå naken under tiden direkt 

Nope, dags att slita sig. Höres senare tjejer!
  • Fantastiska Skatt
    Lina med Liten skrev 2008-06-10 11:29:45 följande:
    Hur va det nu m den gula sommarsuiten? Va den stor eller i stl??Thea har 80 i vanliga småfolksuits...
    Har 86 t Skatten men borde tagit 80
     Från början helt ok:

Efter ett par timmar bara blev det ett skönt häng

och då har han 92 i Katvigs suits pga grenen
  • Fantastiska Skatt

Ängeln och jompa är defenitivt förtjänta av tröstshopping - mycket tröstshopping!! Jisses sicken morgon ni haft!!

Tjolla --- Japp det är den tröjan du köpte åt mig.

• Fantastiska Skatt
    Tjollabolla skrev 2008-06-10 12:08:48 följande:
    Åh vad dåligt av dom! 2 av dom som jobbar där är supertrevliga men den 3:e... *huuu* Henne kanman bli rädd för ibland
    Oj då så illa?? Hm minns inte vad hon hette men en av den har ringt mig 2ggr och absolut trevlig, inga problem. Men de är nog inte så vana vid reklamationer bara verkar det som

Lina -- när best. du poetrybyxorna? Har för mig att det va efter jag best ju och det ekar i min låda

Tror du inte hon kan ha 74 i suiten *pekar upp mot auktionen på T* Hon har väl långa ben men inte så lång överkropp? plus att hon e en smalfisa
  • Fantastiska Skatt
    Lina med Liten skrev 2008-06-10 12:13:06 följande:
    Skatten: oj töjer den sig så mycket???
    Japps Fast han har inte haft den efter tvätt nu men Tjolla sa att det blev liiite bättre iaf
  • Fantastiska Skatt
    Lina med Liten skrev 2008-06-10 12:15:21 följande:
    Skatten: beställde i söndags kväll/natt...Jag chansar på 74.. får väl sälja den vidare annars
    och jag i torsdags.... hmm...

Gör så, Skatten hade lätt kunnat ha 80 även om den inte hade töjt sig. Har för mig att Ida har 80 och hon e ju större än Thea.
  • Fantastiska Skatt
    Infinite Joy skrev 2008-06-10 12:25:20 följande:
    Ville bara fråga er vad ni har för erfarenheter av gucce?
    Bara bra här
    Lina med Liten skrev 2008-06-10 12:21:00 följande:
    Japp jag såg både den o 80 så det va därför jag började snacka om suiten... Men nån idiot (sorry) la bud på stl 80. 10:- under köp nu-varför inte knycka direkt o slippa riskera budgivning som går högre...
    Mmm det undrar jag med, den lär gå högre än så!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10