Inlägg från: mortillsju |Visa alla inlägg
  • mortillsju

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Kommer in och läser lite mitt i studentfeststöket. Liten vilopaus....

• mortillsju

God kväll!

Och jag bara pustar ut efter två dagars studentande. Gosh det tar på krafterna att vara en mamma.

Inget shoppat

• mortillsju
    lillronya skrev 2008-06-10 23:08:28 följande:
    Är ni klara med studenten nu?
    Japp! För detta året Igår var det min stora duktiga pojke som tog studenten Idag var vi iväg och fick se honom ta emot ett stipendium för "Bästa elev". Och nu på kvällen var det studentmottagning för småbarnens pappas stora flicka *rörig familj*

Är allt bra?
  • mortillsju
    lillronya skrev 2008-06-10 23:11:06 följande:
    Det är så roligt! Vi är bjudna på student på fredag men hon som ska ta studenten ligger ju på bb med sin lilla Nellie som föddes natten till igår.De hinner väl lagom hem till att gå ut.Å Nellie ska bli fin i uttrar.
    Wow! Bebis och student samtidigt. En del är snabba de!!
  • mortillsju
    lillronya skrev 2008-06-10 23:12:11 följande:
    Å vad du måste vara stolt!!Här är det några år tills det är dags för studenten. Konfirmation blir det nästa år....Här är allt toppen!
    Åren går fort. Nästa år har vi en konfirmation och en student. Man blir van till slut med stora kalas med ett 40-tal gäster. det är härligt att se dem bli stora de små. Så duktiga och vad stolt man blir!!
  • mortillsju

DUNTOFFLA Ja man kan ju inte annat än bli tokstolt över sina stora fina barn. Och så har man de små som drar de stora i benen. Man kan ju bli religiös för mindre

lillronya skrev 2008-06-10 23:12:52 följande:
    Jag gjorde också så fast jag fick bebisen två veckor efter studenten.
    Och jag som tyckt jag varit snabb med barn Men jag var i alla fall 21 år när jag fick mitt första.
  • mortillsju

Inget har jag lust att handla heller Konstigt Kan ju bero på att jag mest av allt vill sova ikapp hehe. Men tror nog att jag ska ta en tur till min barnbutik i veckan och fylla på lite i lillasysters garedrob.

• mortillsju
    lillronya skrev 2008-06-10 23:18:03 följande:
    Det är ju snabbt det med!Jag var 19½.Vår Emilia, som vi fick då, dog ju tyvärr. Det var man kanske inte riktigt mogen för, men det blir man väl heller aldrig....Drygt ett år senare fick vi nästa tös.
    Så tragisk och sorgligt! Jag tror aldrig man blir mogen för det och det ska man ju inte behöva bli heller. Jag antar att ni blev väldigt snabbt vuxna efter och med den sorgen. Och tur att en liten kom till er så snabbt efter.
  • mortillsju
    lillronya skrev 2008-06-10 23:19:47 följande:
    Alltid roligt att fylla på garderoberna!!
    Jo det är roligt och det behövs för löilla snäckan. Hon har för få shorts och jag vet att de har Katvigs där. Kanske kan jag hitta nåt mer också. T-shirtar som vi gillar är en bristvara med. Har några från pops sommarrea förra sommaren med DEM vill vi inte använda
  • mortillsju
    lillronya skrev 2008-06-10 23:22:35 följande:
    Ja utan MIchaela vet jag inte hur det hade gått....Man mognar enormt och det tog åratal för våra jämnåriga att komma ikapp, kändes det som.Och vi har nog växt fast i varandra eller nåt. I år har vi varit tillsammans 17 år. Det är halva mit liv!
    Och sedan låg ni före era jämnåriga i och med att ni då hade fått TVÅ barn kan jag tänka. Upplevelser som är svåra kan ju svetsa samman eller splittra. Ni valde att fogas samman av den och det är fiiint Önskar jag fått vara med om detsamma, att få vara tillsammans med någon så länge.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10